Το πρωί πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του ανακαινισμένου Κέντρου Υγείας Θέρμης, με την παρουσία του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη. Ο υπουργός τόνισε ότι το Κέντρο εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχέδιο ανακαίνισης υποδομών που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με συνολικό προϋπολογισμό 2 δισ. ευρώ για το Υπουργείο Υγείας.
Στην ομιλία του, ο υπουργός ανέφερε ότι το πρόγραμμα περιλαμβάνει πολλά μικρά και διάσπαρτα έργα, που αναμένεται να απορροφήσουν πλήρως τους πόρους έως τη λήξη του προγράμματος. Σημείωσε ότι η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης θα ολοκληρωθεί στις 30 Ιουνίου, με την πιστοποίηση να γίνεται στις 31 Αυγούστου, διασφαλίζοντας την απορρόφηση του 100% των κονδυλίων.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης χαρακτήρισε το Κέντρο Υγείας Θέρμης ως κρίσιμο «κρίκο» του ΕΣΥ, συμβάλλοντας στην αποσυμφόρηση των μεγάλων νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης. Η επιλογή των μονάδων υγείας για ανακαίνιση έγινε με βάση την παλαιότητα και την κατάσταση των κτιρίων, δίνοντας προτεραιότητα σε εκείνες που είχαν τη μεγαλύτερη ανάγκη παρέμβασης.
Ο υπουργός αναφέρθηκε επίσης στον ρόλο του προσωπικού του ΕΣΥ, τονίζοντας ότι οι εργαζόμενοι κράτησαν τις δομές όρθιες παρά τις φθορές. Ανέφερε ότι η πολιτεία επιστρέφει αυτή την προσπάθεια με πλήρη ανακαίνιση των εγκαταστάσεων και ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην ανανέωση του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού στα νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας.
Στο πεδίο των προσλήψεων, ανακοίνωσε την προκήρυξη 1.131 θέσεων γιατρών και 3.694 θέσεων νοσηλευτικού προσωπικού για το 2026, αναγνωρίζοντας τις ελλείψεις που υπάρχουν στο ΕΣΥ. Τέλος, παρουσίασε το πρόγραμμα προληπτικών εξετάσεων «Προλαμβάνω», το οποίο θα συνεχιστεί με πρόσθετη χρηματοδότηση ύψους 75 εκατ. ευρώ ετησίως.
![]()

