Η ενίσχυση της περιφερειακής διάστασης της ενημέρωσης και η ανάπτυξη συνεργασιών με θεσμικούς και παραγωγικούς φορείς βρέθηκαν στο επίκεντρο των επαφών που πραγματοποίησε το προηγούμενο διήμερο στη Θεσσαλονίκη η διευθύνουσα σύμβουλος του ΑΠΕ-ΜΠΕ, Χριστίνα Συναρέλλη.
Κατά τις συναντήσεις της κ. Συναρέλλη, συνοδευόμενη από τον επικεφαλής του Γραφείου του Πρακτορείου στη Βόρεια Ελλάδα Σταύρο Τζίμα και την αρχισυντάκτρια Σοφία Παπαδοπούλου, αναδείχθηκε η ανάγκη ενίσχυσης της συνεργασίας με φορείς που διαμορφώνουν την καθημερινότητα των πολιτών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη συνεργασία με την ακαδημαϊκή κοινότητα. Στη συνάντηση με τον πρύτανη του ΑΠΘ, Νίκο Αναστασιάδη, και τους αντιπρυτάνεις Ιάκωβο Μιχαηλίδη και Νικόλαο Μαγγιώρο, συζητήθηκαν πρωτοβουλίες για την προώθηση της ελληνικής επιστημονικής έρευνας και τη διοργάνωση κοινών δράσεων.
Σημαντικές ήταν οι επαφές με την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη, εξετάστηκαν τρόποι προβολής της πόλης ως σύγχρονης ευρωπαϊκής μητρόπολης. Αντίστοιχα, στη συνάντηση με τον δήμαρχο Πυλαίας-Χορτιάτη Ιγνάτιο Καϊτετζίδη, συμφωνήθηκε η σύναψη συνεργασίας μεταξύ του ΑΠΕ-ΜΠΕ και του δήμου για την ενίσχυση της τοπικής ανάπτυξης και ενημέρωσης των πολιτών.
Η συνεργασία με τον επιχειρηματικό κόσμο ήταν επίσης στο προσκήνιο. Στη συνάντηση με τον πρόεδρο της ΔΕΘ, Χρήστο Τσεντεμεΐδη, τονίστηκε ο ρόλος της έκθεσης στην προβολή της ελληνικής οικονομίας. Στο επόμενο διάστημα αναμένεται η υπογραφή μνημονίου συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών.
Όπως υπογράμμισε η κ. Συναρέλλη, οι συναντήσεις εντάσσονται σε μια στρατηγική εκσυγχρονισμού και ενίσχυσης της εξωστρέφειας του ΑΠΕ-ΜΠΕ, με στόχο τη δημιουργία ενός πρακτορείου που διαλέγεται με την κοινωνία και αναδεικνύει προβλήματα και επιτυχίες.
![]()

