Έργα ασφαλτόστρωσης σε 80 χλμ. της παλαιάς Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Καβάλας: Ξεκίνησαν οι εργασίες με προϋπολογισμό 1,7 εκατ. ευρώ

Έργα ασφαλτόστρωσης σε 80 χλμ. της παλαιάς Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Καβάλας: Ξεκίνησαν οι εργασίες με προϋπολογισμό 1,7 εκατ. ευρώ

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εκτεταμένες εργασίες ασφαλτόστρωσης στην παλαιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Καβάλας, συνολικού μήκους 80 χιλιομέτρων, τις οποίες υλοποιεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με προϋπολογισμό 1,7 εκατ. ευρώ.

Όπως ανακοινώθηκε, το έργο στοχεύει στην ανακατασκευή και αναβάθμιση του οδικού άξονα μέχρι τα όρια του νομού Καβάλας, ενώ είχαν προηγηθεί καθαρισμοί και κοπές χόρτων σε μήκος 6 χλμ., από την παλαιά γέφυρα Δερβενίου έως και πριν το Καβαλάρι.

Ποια τμήματα έχουν ήδη ολοκληρωθεί

Μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί:

  • Οι ασφαλτοστρώσεις και η διαγράμμιση από το Δερβένι (έξοδος Εγνατίας) έως τη διασταύρωση με την Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Σερρών.
  • Οι εργασίες στον κόμβο των Λαγυνών.
  • Ασφαλτοστρώσεις από το 17ο χλμ. πριν το Καβαλάρι, με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.
  • Διαγραμμίσεις στον κόμβο Καβαλαρίου.

Συνεχίζονται οι παρεμβάσεις σε επιπλέον σημεία

Το επόμενο διάστημα οι εργασίες θα επεκταθούν:

  • Στην περιοχή του Αγίου Βασιλείου (Δήμος Λαγκαδά).
  • Σε μήκος 3 χλμ. από τον Περιστερώνα έως τα Λουτρά Νέας Απολλωνίας.
  • Στο ύψος του Μοδίου (περιοχή φυτωρίων).
  • Στην ευρύτερη περιοχή των οικισμών Βασιλουδίου και Στίβου, για την αποτροπή συσσώρευσης φερτών υλικών λόγω βροχοπτώσεων.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του έργου, προβλέπονται τεχνικές παρεμβάσεις στις γέφυρες Απολλωνίας, Μοδίου και Ρεντίνας, καθώς και τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας σε κρίσιμα σημεία του οδικού άξονα.

Δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης

Όπως τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Κώστας Γιουτίκας:
«Το οδικό δίκτυο Θεσσαλονίκης – Καβάλας δέχεται καθημερινά υψηλούς κυκλοφοριακούς φόρτους και εμφανίζει φθορές που απαιτούν άμεσες επεμβάσεις. Με τις εργασίες που πραγματοποιούνται, βελτιώνουμε σημαντικά τις συνθήκες οδικής ασφάλειας και άνεσης για χιλιάδες κατοίκους των δήμων Ωραιοκάστρου, Λαγκαδά και Βόλβης, αλλά και για επισκέπτες, τουρίστες και επαγγελματίες οδηγούς διεθνών μεταφορών που χρησιμοποιούν καθημερινά την παλαιά Εθνική Οδό».

Loading

Play