Αυξημένη είναι η κίνηση από το πρωί στα ΚΤΕΛ «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, καθώς πλήθος επιβατών εγκαταλείπει την πόλη. Τα περισσότερα λεωφορεία αναχωρούν με πληρότητα 100%, κυρίως αυτά που κατευθύνονται προς την Ουρανούπολη Χαλκιδικής, όπου πολλοί πιστοί θα επισκεφθούν το Άγιον Όρος για προσκύνημα.
Επιπλέον, η κίνηση στο οδικό δίκτυο είναι επίσης αυξημένη, καθώς αρκετοί επιλέγουν να ταξιδέψουν με τα οχήματά τους, παρά την υψηλή τιμή της βενζίνης. Μέχρι στιγμής, δεν έχουν αναφερθεί προβλήματα στην κυκλοφορία.
![]()

