Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσίασε τον απολογισμό των έργων του, για το 2020

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσίασε τον απολογισμό των έργων του, για το 2020

Στην αξιοποίηση όλων των ψηφιακών εργαλείων για την ανάδειξη και προβολή της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού προχώρησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης ως αντιστάθμισμα των δράσεων που “πάγωσαν” λόγω της πανδημίας. Όπως ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολητικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του ΟΤΘ Βούλα Πατουλίδου, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, με την κατεύθυνση και συμπαράσταση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, κατάφερε και μετέτρεψε τις αντιξοότητες που ενέσκηψαν από την υγειονομική κρίση σε ευκαιρίες.

Στο πλαίσιο παρουσίασης του απολογισμού δράσεων για το έτος 2020 η κ.Πατουλίδου ανέφερε πώς με αφετηρία το 1ο lockdown ο ΟΤΘ με την παρότρυνση «Μένουμε Σπίτι» και την καμπάνια #wheretomorrowshines έκανε το πρώτο βήμα της επόμενης μέρας.

Στοχεύοντας στην επανεκκίνηση του ενδιαφέροντος των τουριστών από όλο τον κόσμο και υπενθυμίζοντας τον προορισμό στους επισκέπτες, ο ΟΤΘ προσκάλεσε τους θεατές να περιηγηθούν σε ιστορικά σημεία της πόλης μέσω εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας- VR.

Με το video “Thessaloniki: where tomorrow shines” έτρεξε καμπάνια μέσω των social media ενώ στο Instagram, το GIF με το brand name της Θεσσαλονίκης και το hashtag #VisitThessaloniki συνόδευσε όλες τις φωτογραφίες της πόλης.

Σε αυτό το πλασίο, όλο το ψηφιακό υλικό προβολής του προορισμού εστάλη στα γραφεία ΕΟΤ ανά τον κόσμο, σε δημοσιογράφους από το εξωτερικό που μας επισκέφτηκαν, σε tour operators, travel agents & bloggers.

Η κ. Πατουλίδου επεσήμανε πως παρόλο που το 2020 ήταν μία χρονιά που όλοι θέλουν να ξεχάσουν, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης προσπάθησε να μετατρέψει τις αντιξοότητες που προκάλεσε η υγειονομική κρίση, σε ευκαιρίες.

Η ανταλλαγή τεχνογνωσίας και η εξαιρετική συνεργασία με όλους τους φορείς συνετέλεσαν στην επιτυχημένη προβολή της πόλης. Με όχημα την ψηφιακή δύναμη η Θεσσαλονίκη ταξίδεψε σ’ όλο τον κόσμο.

Την ίδια ώρα αυξήθηκαν και οι γλώσσες στις οποίες είναι διαθέσιμο το πόρταλ του ΟΤΘ ενώ έγιναν διάφορες καμπάνιες και διαγωνισμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό την προβολή του προορισμού. Μεταξύ άλλων ο ΟΤΘ αξιοποίησε όλες τις δυνατότητες συμμετοχής σε virtual εκθέσεις τουρισμού που έγιναν στο εξωτερικό, με σκοπό να συνεχίσει και να διατηρήσει την επαφή και την ενημέρωση.

Σημειώνεται ότι την παρουσίαση έκανε η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου με την αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης και αναπληρώτρια Πρόεδρο του Ο.Τ.Θ, Μαρία Καραγιάννη και την αντιπρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, εκπρόσωπο του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας και ταμία του Ο.Τ.Θ, Χρύσα Γρανούζη.

Ν.Καζ.

φωτογραφία αρχείου

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play