Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρείχε πλούσιο πληροφοριακό υλικό για τα αξιοθέατα, την ιστορία και τον πολιτισμό της πόλης καθώς και τις δραστηριότητες που μπορούν να απολαύσουν στην πόλη οι Κινέζοι τουρίστες.
Με στόχο την προβολή και προώθηση της Θεσσαλονίκης στην τουριστική αγορά της Κίνας ως τουριστικού προορισμού με ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων και εμπειριών, o Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετείχε στη διαδικτυακή συνάντηση «2021 Greece – China Virtual Travel B2B Roadshow».
Τη συνάντηση διοργάνωσε το Γραφείο Εξωτερικού ΕΟΤ Κίνας, στο πλαίσιο του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας – Κίνας. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρείχε πλούσιο πληροφοριακό υλικό για τα αξιοθέατα, την ιστορία και τον πολιτισμό της πόλης καθώς και τις δραστηριότητες που μπορούν να απολαύσουν στην πόλη οι Κινέζοι τουρίστες.
Οι εκπρόσωποι του τουρισμού της ασιατικής χώρας, που συμμετείχαν στη συνάντηση, εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη με ιδιαίτερη έμφαση στον συνεδριακό τουρισμό, καθώς και τον τουρισμό γάμων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Δενδροφύτευση στην Τσιμισκή – Νέα δέντρα στην θέση αποξηραμένων (pics & vid)
- Εμμανουηλίδου και Ανδρεάδης θριαμβεύουν στα 200 μέτρα, επική αντεπίθεση του Μυριανθόπουλου
- Η εθνική ομάδα νίκησε τη Λετονία με 3-1 και παραμένει αήττητη στο European Golden League
- Μπάνσκο: Φιλοξενεί το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράφτινγκ από 23 έως 29 Ιουνίου
- Η Παρί επικρατεί της Μονακό με πρωταγωνιστές τους Σορτς και Ουόρντ
- Διαδηλώσεις στη Χάγη: Χιλιάδες ζητούν δράση κατά της γενοκτονίας στη Γάζα