Τις εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός «Olympus Riviera» με τα εκπληκτικά τοπία, αλλά και την ιστορία και τον πολιτισμό παρουσίασε σε τουριστικούς πράκτορες και επαγγελματίες τουρισμού από τη Σκανδιναβία ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ). Η συμμετοχή του οργανισμού στην εκδήλωση B2B συναντήσεων στην Κοπεγχάγη έγινε σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής του για τη διεύρυνση των τουριστικών αγορών και την ενίσχυση των διεθνών συνεργασιών.
Η συμμετοχή αυτή αποτελεί συνέχεια των δράσεων εξωστρέφειας που έχει αναπτύξει ο Πιερικός Οργανισμός μετά τη διοργάνωση του «fam trip» με Δανούς τουριστικούς πράκτορες το περασμένο καλοκαίρι, σε συνεργασία με το Γραφείο του ΕΟΤ στη Σκανδιναβία. Στόχος είναι η ενίσχυση του ενδιαφέροντος της δανέζικης αγοράς και η προώθηση της Πιερίας ως προορισμού που συνδυάζει θάλασσα, βουνό, πολιτισμό, γαστρονομία και αυθεντικές εμπειρίες.
Τον ΠΟΤΑΠ εκπροσώπησε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου και οικονομικός διαχειριστής του Οργανισμού, Στέλιος Ούζας, ο οποίος παρουσίασε τον προορισμό «Olympus Riviera» σε τουριστικούς πράκτορες και επαγγελματίες του τουρισμού από τη Σκανδιναβία, αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα της περιοχής και τις πολλαπλές βιωματικές εμπειρίες που προσφέρει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Η δράση εντάσσεται στη συνολική στρατηγική του ΠΟΤΑΠ ως Destination Management & Marketing Organization (DMMO), για την ανάδειξη της Πιερίας στη διεθνή τουριστική σκηνή, τη δημιουργία γόνιμων συνεργασιών και την προώθηση της τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής. Με αφορμή τη δράση στην Κοπεγχάγη, η αντιπεριφερειάρχης Πιερίας Σοφία Μαυρίδου δήλωσε: “Η συμμετοχή του Πιερικού Οργανισμού μέσω της Περιφέρειάς μας, σε αυτή τη στοχευμένη δράση στη Δανία επιβεβαιώνει τη στρατηγική μας για ενίσχυση της εξωστρέφειας και προσέλκυση νέων αγορών. Μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες, αναδεικνύουμε τις δυνατότητες του τόπου μας και δημιουργούμε νέες σχέσεις συνεργασίας με επαγγελματίες του τουρισμού από τη Σκανδιναβία, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη και προβολή της Πιερίας ως ενός σύγχρονου, ποιοτικού και βιώσιμου προορισμού.”
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()
