Σκανδιναβοί και Ολλανδοί ταξιδιώτες επιλέγουν περιοχές με φυσική ομορφιά και εναλλακτικές μορφές τουρισμού

Σκανδιναβοί και Ολλανδοί ταξιδιώτες επιλέγουν περιοχές με φυσική ομορφιά και εναλλακτικές μορφές τουρισμού

Διακοπές σε τόπους που συνδυάζουν τη φυσική ομορφιά, τις αυθεντικές εμπειρίες και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, στοιχεία που χαρακτηρίζουν την Κεντρική Μακεδονία, προτιμούν οι Σκανδιναβοί και οι Ολλανδοί ταξιδιώτες, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με αφορμή τη συμμετοχή της στα Greek Tourism Workshops, που πραγματοποιήθηκαν στην Κοπεγχάγη και στη Χάγη. Η συμμετοχή της Περιφέρειας στην εν λόγω δράση τουριστικής προβολής έγινε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής ενώ όπως έγινε ακόμη γνωστό, οι Σκανδιναβοί και οι Ολλανδοί ταξιδιώτες εκδηλώνουν σημαντικό ενδιαφέρον για city-break προορισμούς, όπως η Θεσσαλονίκη.

Στο πλαίσιο των διοργανώσεων πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες Β2Β συναντήσεις με εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς της Δανίας, της Σουηδίας και της Ολλανδίας, στις οποίες προβλήθηκαν οι τουριστικοί πόλοι της περιοχής και τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, όπως ο συνδυασμός βουνού και θάλασσας, οι πολιτιστικές διαδρομές, η μοναδική γαστρονομία κ.ά.

Παράλληλα στην ανακοίνωση της Περιφέρειας υπογραμμίζεται ότι «η επικείμενη έναρξη των απευθείας πτήσεων Κοπεγχάγη-Θεσσαλονίκη από τη σκανδιναβική εταιρεία SAS στις 3 Μαρτίου 2026, σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες απευθείας πτήσεις Θεσσαλονίκη-Άμστερνταμ, αναμένεται να δημιουργήσουν νέα δυναμική».

Σε δηλώσεις της η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου τόνισε ότι η Περιφέρεια συνεχίζει τις στοχευμένες ενέργειες και ενισχύει τις συνεργασίες ενώ συμμετείχε στις εκδηλώσεις αυτές, στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού για προσέγγιση σημαντικών αγορών-στόχων, όπως είναι η Δανία και η Ολλανδία. «Η Κεντρική Μακεδονία είναι ένας προορισμός βιωματικών εμπειριών, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επισκεπτών, και αυτό επιδιώκουμε να δείξουμε στους επαγγελματίες του τουρισμού στο εξωτερικό», συμπλήρωσε.

Loading

Play