Σοκαριστική υπόθεση: Ελεύθερη με περιοριστικούς όρους η 29χρονη για την επίθεση στον σύντροφό της

Σοκαριστική υπόθεση: Ελεύθερη με περιοριστικούς όρους η 29χρονη για την επίθεση στον σύντροφό της

Ελεύθερη με περιοριστικούς όρους αφέθηκε, μετά την απολογία της στον 7ο τακτικό ανακριτή Θεσσαλονίκης, η 29χρονη γυναίκα που κατηγορείται για την αιματηρή επίθεση σε βάρος του 24χρονου συντρόφου της, το πρωί της περασμένης Τρίτης, σε διαμέρισμα στην Άνω Πόλη.

Η κατηγορούμενη, που προέρχεται από τη Ρουμανία, υποστήριξε ότι ενήργησε σε κατάσταση άμυνας, ισχυριζόμενη ότι υπήρξε θύμα ενδοοικογενειακής βίας από τον 24χρονο. Σύμφωνα με τις δηλώσεις της, ο νεαρός άντρας ασκούσε ψυχολογική και σωματική βία εναντίον της, ενώ περιέγραψε ένα περιστατικό που φέρεται να συνέβη δύο εβδομάδες πριν, όταν ο σύντροφός της επιχείρησε να την πνίξει. «Δεν τον κατήγγειλα επειδή ήμουν ερωτευμένη μαζί του, πίστευα ότι θα αλλάξει», φέρεται να δήλωσε.

Σχετικά με το επεισόδιο, η 29χρονη ανέφερε ότι προκλήθηκε καβγάς για ζητήματα καθημερινής συμβίωσης. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ίδια προσπάθησε να διαφύγει από το μπαλκόν, αλλά ο νεαρός την εμπόδισε και την εγκλώβισε στο σπίτι, χτυπώντας την. Υπό αυτές τις συνθήκες, κατευθύνθηκε στην κουζίνα, όπου βρήκε δύο μαχαίρια και επιτέθηκε στον σύντροφό της. «Αντέδρασα υπό καθεστώς ακραίου φόβου, δεν είχα πρόθεση να αφαιρέσω ζωή», είπε στον ανακριτή.

Ο εισαγγελέας και ο ανακριτής αποφάσισαν να την αφήσουν ελεύθερη με περιοριστικούς όρους, οι οποίοι περιλαμβάνουν απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, υποχρέωση εμφάνισης δύο φορές τον μήνα στο αστυνομικό τμήμα και απαγόρευση επικοινωνίας ή προσέγγισης με τον 24χρονο.

Από την επίθεση, ο 24χρονος υπέστη τραύματα στον πνεύμονα, στην κάτω κοιλιακή χώρα και στο χέρι, και διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου υποβλήθηκε σε επέμβαση για την αντιμετώπιση των τραυμάτων του. Σε βάρος της 29χρονης έχει απαγγελθεί δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράβαση του νόμου περί όπλων.

Loading

Play