Στρατηγική για τη Θεσσαλονίκη: Στόχος η είσοδος στη δεκάδα των κορυφαίων προορισμών για city break και MICE τουρισμό

Στρατηγική για τη Θεσσαλονίκη: Στόχος η είσοδος στη δεκάδα των κορυφαίων προορισμών για city break και MICE τουρισμό

Στις δράσεις του ΕΟΤ για την προώθηση και προβολή της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού, Ανδρέας Φιορεντίνος, με αφορμή την επίσκεψή του στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικά, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, ο κ. Φιορεντίνος σημείωσε: «Είμαστε προφανώς ικανοποιημένοι από την αύξηση της τουριστικής κίνησης στη Θεσσαλονίκη για 3η συνεχόμενη χρονιά. Η ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης στη Θεσσαλονίκη ήταν ξεκάθαρη κυβερνητική προτεραιότητα και δεν ήρθε αυτόματα ούτε αυτονόητα.» Ο ΕΟΤ έχει επενδύσει ουσιαστικά στην προβολή της Θεσσαλονίκης, ενεργοποιώντας το δίκτυο των συνεργατών του στις βασικές αγορές – τροφοδότες για τον προορισμό. Το σχέδιο δράσης που υλοποιούμε περιλαμβάνει τρεις βασικούς άξονες: α. την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, β. τον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και γ. την υποστήριξη της αεροπορικής συνδεσιμότητας. «Τελικός μας στόχος είναι να εδραιωθεί η Θεσσαλονίκη στη δεκάδα των πιο δημοφιλών προορισμών για city break και MICE τουρισμό στην Ευρώπη.»

Αναγνωρισιμότητα – Thessaloniki Brand Awareness

Ειδικότερα, όσον αφορά την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ ανέφερε: «Στον άξονα της αναγνωρισιμότητας, χτίζουμε πάνω στα αποτελέσματα της επιτυχημένης καμπάνιας Greekend που λάνσαρε ο ΕΟΤ το 2022.» Παράλληλα επενδύουμε σε όλα τα σχήματα εξωστρέφειας της πόλης, με κυριότερο τη Σύμπραξη Ιδιωτικού – Δημοσίου Τομέα για την προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας.

Εμπλουτισμός προϊοντικού χαρτοφυλακίου

Για τον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, ο κ. Φιορεντίνος τόνισε: «Η Θεσσαλονίκη διαθέτει το υπόβαθρο για να αναπτυχθεί ένα πλούσιο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, ικανό για να στηρίξει τουρισμό στην πόλη καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.» Ο ΕΟΤ θα ανακοινώσει στρατηγική συνεργασία για την ανάδειξη της γαστρονομικής σκηνής της Θεσσαλονίκης και ένα νέο βίντεο για την προώθηση του συνεδριακού τουρισμού.

Υποστήριξη αεροπορικής συνδεσιμότητας – Νέες αγορές

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Φιορεντίνος στις ενέργειες υποστήριξης της αεροπορικής συνδεσιμότητας και το άνοιγμα νέων αγορών για τη Θεσσαλονίκη. «Η αεροπορική συνδεσιμότητα της Θεσσαλονίκης με επιλεγμένες αγορές και στόχο την προσέλκυση ταξιδιωτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής του ΕΟΤ Η στρατηγική περιλαμβάνει συνεργασίες με σημαντικούς ταξιδιωτικούς ομίλους για την ενίσχυση των συνδέσεων και τη δημιουργία νέων θεματικών πακέτων.

Επιπλέον, ο ΕΟΤ έχει ήδη ανοίξει τη συζήτηση για την προσέλκυση απευθείας πτήσεων από σημαντικές long haul αγορές, όπως οι ΗΠΑ. «Προς αυτήν την κατεύθυνση χρειάζεται σχέδιο, συστράτευση δυνάμεων και συνέπεια προσπαθειών, προκειμένου να έχουμε αποτελέσματα που θα διαρκέσουν στον χρόνο.»

Loading

Play