Συναγερμός στη Θεσσαλονίκη: 71χρονος απειλούσε γείτονες με κυνηγετικά όπλα

Συναγερμός στη Θεσσαλονίκη: 71χρονος απειλούσε γείτονες με κυνηγετικά όπλα

Συναγερμός σήμανε το περασμένο Σάββατο σε χωριό του δήμου Λαγκαδά, κοντά στη Θεσσαλονίκη, όταν 71χρονος άνδρας βγήκε στο μπαλκόνι του κρατώντας δύο κυνηγετικά όπλα και απειλούσε τους γείτονές του για τη ζωή τους.

Η κατάσταση εκτραχύνθηκε, με αποτέλεσμα να επέμβει η αστυνομία και να συλλάβει τον ηλικιωμένο. Η εισαγγελική Αρχή διέταξε την ακούσια νοσηλεία του, προκειμένου να υποβληθεί σε ψυχιατρική εξέταση.

Το περιστατικό έχει προκαλέσει ανησυχία στην τοπική κοινωνία, με τις αρχές να προειδοποιούν για την ανάγκη ψυχιατρικής υποστήριξης σε παρόμοιες περιπτώσεις.

Loading

Play