Συναγερμός σήμανε στη Θεσσαλονίκη μετά τον εντοπισμό ενός κουτιού με πυρομαχικά, πιθανόν όλμους, στη θαλάσσια περιοχή του λιμένα, σε βάθος 13 μέτρων. Η Λιμενική Αρχή ενημερώθηκε χθες το απόγευμα για το περιστατικό. Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης προχώρησε σε ενημέρωση της αρμόδιας Υπηρεσίας.
Η ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος επισημαίνει την ανάγκη για ασφαλή εξουδετέρωση των πυρομαχικών. Οι αρχές έχουν αναλάβει δράση για να διασφαλίσουν την ασφάλεια της περιοχής και των πολιτών. Η κατάσταση παρακολουθείται στενά από τις αρμόδιες αρχές.
*φωτογραφία αρχείου
![]()

