Συναγερμός στο ΤΕΠ Νοσοκομείου: Συνελήφθη 38χρονος για επιθετική συμπεριφορά

Συναγερμός στο ΤΕΠ Νοσοκομείου: Συνελήφθη 38χρονος για επιθετική συμπεριφορά

Συναγερμός προκλήθηκε χθες στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Ο Άγιος Δημήτριος στη Θεσσαλονίκη, όταν 38χρονος άνδρας εμφανίστηκε με επιθετική συμπεριφορά προς ασθενείς και επισκέπτες.

Στο σημείο κλήθηκαν αστυνομικοί, στους οποίους ο δράστης φέρεται να προέβη σε εξυβρίσεις και απειλές κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς τους να τον ακινητοποιήσουν. Τελικά, ο άνδρας απομακρύνθηκε από το χώρο και συνελήφθη.

Εναντίον του σχηματίστηκε δικογραφία για απειλή, εξύβριση, απείθεια και βία κατά υπαλλήλων, και θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

φωτ.αρχείου

Loading

Play