Συναγερμός προκλήθηκε χθες στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Ο Άγιος Δημήτριος στη Θεσσαλονίκη, όταν 38χρονος άνδρας εμφανίστηκε με επιθετική συμπεριφορά προς ασθενείς και επισκέπτες.
Στο σημείο κλήθηκαν αστυνομικοί, στους οποίους ο δράστης φέρεται να προέβη σε εξυβρίσεις και απειλές κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς τους να τον ακινητοποιήσουν. Τελικά, ο άνδρας απομακρύνθηκε από το χώρο και συνελήφθη.
Εναντίον του σχηματίστηκε δικογραφία για απειλή, εξύβριση, απείθεια και βία κατά υπαλλήλων, και θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.
φωτ.αρχείου
![]()

