Τέσσερις ανήλικοι συνελήφθησαν το βράδυ του Σαββάτου στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, καθώς χρησιμοποίησαν σπρέι για να βανδαλίσουν τοίχους σχολικού συγκροτήματος. Οι ανήλικοι, ηλικίας 14 και 15 ετών, είχαν στην κατοχή τους επτά σπρέι και εισήλθαν στην αυλή του ΕΠΑ.Λ. Ευόσμου, όπου προκάλεσαν φθορές.
Η αστυνομία ενημερώθηκε για το περιστατικό και οι δικυκλιστές αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. τους εντόπισαν και τους συνέλαβαν. Οι ανήλικοι οδηγήθηκαν στο τοπικό αστυνομικό τμήμα για τη διαδικασία σχηματισμού δικογραφίας.
Το περιστατικό αυτό αναδεικνύει την ανάγκη για περισσότερη προσοχή και μέτρα ασφαλείας σε δημόσιους χώρους, ιδιαίτερα σε σχολεία, ώστε να αποτραπούν παρόμοιες ενέργειες στο μέλλον.
![]()

