Συζήτηση στο ΤΕΕ/ΤΚΜ για τη διασφάλιση του μέλλοντος της Εγνατίας Οδού Α.Ε.

Συζήτηση στο ΤΕΕ/ΤΚΜ για τη διασφάλιση του μέλλοντος της Εγνατίας Οδού Α.Ε.

Εκδήλωση – συζήτηση για την «επόμενη μέρα» της Εγνατίας Οδός Α.Ε., πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα στο κτίριο του ΤΕΕ/ΤΚΜ στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή εργαζομένων της εταιρίας και μηχανικών, μελών του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος / Τμήματος Κεντρικής Μακεδονίας.

Στο επίκεντρο του προβληματισμού βρέθηκε ο επικείμενος τερματισμός λειτουργίας της εταιρείας, μετά την παραχώρηση του αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας και η ανάγκη διασφάλισης της πολύτιμης τεχνογνωσίας της, που αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια κατασκευής του έργου και άλλων έργων, στηρίζοντας την ανάπτυξη των υποδομών της Βόρειας Ελλάδας.

Ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Τμήματος Κεντρικής Μακεδονίας, Ηλίας Περτζινίδης, αναφέρθηκε συγκινημένος στην απώλεια του Διονύση Σαββόπουλου, λέγοντας πως «σήμερα θρηνούμε έναν μεγάλο καλλιτέχνη, όμως για τον τεχνικό κόσμο εξίσου μεγάλη απώλεια θα είναι αν χαθεί η Εγνατία Οδός».

Ο κ. Περτζινίδης υπογράμμισε τη σημασία της εταιρίας, ως φορέα με τεράστια εμπειρία και δυναμική, τονίζοντας ότι «είναι ακατανόητο γιατί οδηγούμαστε στο κλείσιμό της» και πρόσθεσε ότι πρέπει να παραμείνει η Εγνατία ζωντανή.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων της Εγνατίας Οδού Α.Ε. Γιώργος Γουδέβενος, ευχαρίστησε το ΤΕΕ για την ανταπόκρισή του, επισημαίνοντας ότι «η Εγνατία Οδός είναι ένας σοβαρός πυλώνας δημόσιων υποδομών, που μπορεί να στηρίξει τη Βόρεια Ελλάδα».

Ο κ. Γουδέβενος τόνισε ότι «η Εγνατία Οδός μπορεί να σχεδιάζει, να χρηματοδοτεί, να μελετά, να κατασκευάζει έργα και να τα συντηρεί», υπογραμμίζοντας την ανάγκη δημόσιας εποπτείας μετά την παραχώρηση του έργου.

Ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρης Μπίλλιας, επισήμανε ότι «η Εγνατία Οδός απέδειξε ότι μπορεί να κάνει μεγάλα έργα και έφερε σημαντική τεχνογνωσία στον χώρο των μηχανικών» και πρόσθεσε ότι αυτή η γνώση δεν πρέπει να χαθεί.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, μηχανικοί από τη Βόρεια Ελλάδα ζήτησαν να παραμείνει ενεργός ο φορέας, «που ένωσε τη χώρα από την Ηγουμενίτσα ως τον Έβρο».

Loading

Play