Περισσότερες από 350.000 κλήσεις απέστειλε πρόσφατα ο Δήμος Θεσσαλονίκης σε οδηγούς για παραβάσεις που είχαν καταγραφεί ακόμη και 20 χρόνια πριν. Πολλοί πολίτες έσπευσαν να τις πληρώσουν, πιστεύοντας –λανθασμένα– ότι είχαν ήδη διαγραφεί.
Όπως διευκρίνισε στην ΕΡΤ3 ο αντιδήμαρχος Οικονομικών, Γιώργος Αρβανίτης, οι κλήσεις μπορούν να διαγραφούν σε δύο συγκεκριμένες περιπτώσεις:
Όταν δεν έχουν βεβαιωθεί από την οικονομική υπηρεσία του δήμου μέσα σε τρία χρόνια από την έκδοσή τους.
Όταν αφορούν παραβάσεις πριν από το 2018 και δεν έχει γίνει καμία αποδεδειγμένη ενέργεια είσπραξης από τον Δήμο – όπως αποστολή ατομικής ειδοποίησης, δέσμευση ΑΦΜ ή επιβολή αναγκαστικών μέτρων.
Στις παραπάνω περιπτώσεις, ο Δήμος δεν διατηρεί πλέον αξίωση και υποχρεούται να διαγράψει τις οφειλές.
Η διαδικασία εκκαθάρισης συνεχίζεται, ωστόσο –όπως τόνισε ο κ. Αρβανίτης– είναι χρονοβόρα, καθώς απαιτείται ο εντοπισμός και η ταυτοποίηση των στοιχείων του παραβάτη (πινακίδα κυκλοφορίας και ΑΦΜ) πριν εκδοθεί νέα ειδοποίηση προς είσπραξη.
πηγή: ερτ