Ένα ιδιαίτερα συγκινητικό γκράφιτι αφιερωμένο στον αγώνα του Πάνου Ρούτσι φιλοτεχνήθηκε σε τοίχο του γηπέδου του Απόλλωνα Καλαμαριάς από τον καλλιτέχνη Sandman (Ορέστη Παπαγεωργίου).
Ο Πάνος Ρούτσι, μετά από 23 ημέρες απεργίας πείνας, τερμάτισε την κινητοποίησή του όταν έγινε δεκτό το αίτημά του για εκταφή της σορού του γιου του, Ντένις, ώστε να πραγματοποιηθούν τοξικολογικές εξετάσεις για τα ακριβή αίτια θανάτου του στην τραγωδία των Τεμπών.
Πριν από την απόφαση της Δικαιοσύνης, υπήρξαν έντονες κοινωνικές αντιδράσεις και μαζικές συγκεντρώσεις αλληλεγγύης στο Σύνταγμα, με χιλιάδες πολίτες να στηρίζουν τον αγώνα του. Στη Θεσσαλονίκη, ο Sandman δημιούργησε το έργο μέσα σε δύο ημέρες, θέλοντας να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την υπόθεση και να κρατήσει ζωντανή τη μνήμη των θυμάτων.
Όπως εξηγεί ο καλλιτέχνης, το έργο απεικονίζει το νεκροτομείο με τις πράσινες σφραγισμένες σακούλες όπου τοποθετήθηκαν οι απανθρακωμένες σοροί. Το χέρι που προσπαθεί να εξέλθει από μία από αυτές συμβολίζει την «φωνή» των νεκρών, που ζητούν δικαίωση μέσα από τις εξετάσεις. Η σακούλα παραπέμπει επίσης στους περιορισμούς και στις προσπάθειες συγκάλυψης, ενώ το νούμερο 17 στο ταμπελάκι αντιστοιχεί στον αύξοντα αριθμό του Ντένις στη λίστα των 57 θυμάτων.
«Με συγκλόνισε η εικόνα των πλαστικών σακουλών, γιατί μετατρέπει το αόριστο σε κάτι απτό, με σάρκα και οστά – απανθρακωμένα και σφραγισμένα, κρυμμένα από το ανθρώπινο βλέμμα», σημείωσε ο Sandman, υπογραμμίζοντας ότι η τέχνη μπορεί να αφυπνίσει το κοινό για τη φρίκη της τραγωδίας.