Η Θεσσαλονίκη αναδεικνύεται σε περιφερειακό κόμβο για την πράσινη ενέργεια και την κυκλική οικονομία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, μέσω των εκθέσεων «Forward Green» και «Renewable EnergyTech». Οι εκθέσεις αυτές, που θα διεξαχθούν από 26 έως 28 Μαρτίου, στοχεύουν στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος που συνδέει την ενεργειακή μετάβαση με τη βιώσιμη ανάπτυξη. Ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo AE, Ανδρέας Μαυρομμάτης, παρουσίασε σήμερα τις λεπτομέρειες των εκθέσεων, οι οποίες θα φιλοξενήσουν 81 εκθέτες, εκ των οποίων οι 70 από την Ελλάδα και οι 11 από το εξωτερικό.
Κατά τη διάρκεια των εκθέσεων, θα πραγματοποιηθούν περισσότερες από 200 στοχευμένες επαφές μεταξύ εκθετών και 72 επιλεγμένων εμπορικών επισκεπτών από το εξωτερικό. Ιδιαίτερη σημασία έχει το συνεδριακό κομμάτι της διοργάνωσης, που θα διεξαχθεί σε τρεις ειδικά διαμορφωμένους χώρους στο Περίπτερο 15. Ξεχωρίζει το επιστημονικό συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης», το οποίο θα υποστηριχθεί από τον ΟΤΑ Voice.
Στο συνέδριο, με τίτλο «Τοπική Αυτοδιοίκηση: η επόμενη μέρα», θα συμμετάσχουν πάνω από 150 δήμαρχοι και 30 πανεπιστημιακοί καθηγητές. Τα θέματα που θα συζητηθούν περιλαμβάνουν τον νέο κώδικα των ΟΤΑ, τη φυσική προστασία και τις σύγχρονες πρακτικές για βιώσιμες πόλεις. Τα εγκαίνια των εκθέσεων και του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη στις 6 το απόγευμα, με την παρουσία σημαντικών προσκεκλημένων.
Στις εξελίξεις στον ενεργειακό τομέα αναφέρθηκε ο Θοδωρής Παναγούλης, εκπροσωπώντας τον συνδιοργανωτή energypress.gr, επισημαίνοντας ότι μέχρι το 2030 αναμένονται 4-5 GW εγκατεστημένων μπαταριών. Παρά τις προκλήσεις, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας συμβάλλουν στη συγκράτηση του ενεργειακού κόστους, προσφέροντας λύσεις στις επιχειρήσεις της Βόρειας Ελλάδας και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
![]()

