Στο επίκεντρο του τουρισμού και της γαστρονομίας θα βρεθεί από τις 14 έως τις 16 Νοεμβρίου 2025 η Θεσσαλονίκη, με τη διοργάνωση του εκθεσιακού διδύμου Philoxenia-Hotelia και FOOD & DRINKS by Detrop, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της πόλης. Δύο από τους πιο δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας συναντώνται σε μια μοναδική πλατφόρμα για εμπορικές συμφωνίες, δικτύωση και παρουσίαση των πιο νέων τάσεων. επισημαίνει σε σημερινή της ανακοίνωση η διοργανώτρια ΔΕΘ-Helexpo.
Philoxenia-Hotelia: 250 εκθέτες από 18 χώρες
Η 40η Philoxenia-Hotelia αποτελεί κορυφαίο σημείο συνάντησης για τον τουριστικό κλάδο, συγκεντρώνοντας φέτος 250 εκθέτες. Η διεθνής της απήχηση επιβεβαιώνεται με τη συμμετοχή εκθετών από 18 χώρες από την Ευρώπη, την Ασία, τη Μέση Ανατολή και την Αμερική. Δυναμικό «παρών» δίνουν και οι φορείς του ελληνικού τουρισμού, με τη συμμετοχή 12 Περιφερειών της χώρας.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, το εμπορικό ενδιαφέρον επισφραγίζεται από την παρουσία 110 προσκεκλημένων αγοραστών (hosted buyers) από 37 χώρες. Για πρώτη φορά, διοργανώνεται στο πλαίσιο της Philoxenia-Hotelia το Corporate B2B networking event, όπου μεγάλοι όμιλοι εταιρειών συναντώνται με εκθέτες (ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία), με στόχο τη δικτύωση και την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
Ακόμη, στο πλαίσιο της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί, μεταξύ πολλών άλλων παράλληλων εκδηλώσεων, το συνέδριο με τίτλο Philoxenia in a Digital Era/BEYOND 4.0 και ο διαγωνισμός φωτογραφίας 40 Years of Philoxenia – Faces, Places & Flavors of Greek Hospitality.
FOOD & DRINKS by Detrop: Η εξωστρέφεια της ελληνικής γεύσης
Την ίδια στιγμή, η διοργάνωση FOOD & DRINKS by Detrop θα αναδείξει τις προοπτικές, καθώς και όλες τις τρέχουσες εξελίξεις του νευραλγικού κλάδου των τροφίμων και ποτών. Στην έκθεση συμμετέχουν επιχειρήσεις από τις μεγαλύτερες παραγωγικές περιφέρειες της Ελλάδας, όπως η Κεντρική και Δυτική Μακεδονία, η Πελοπόννησος, η Θεσσαλία και η Κρήτη, ενώ οι διεθνείς συμμετοχές προέρχονται από χώρες, όπως η Ιταλία, η Γερμανία, η Κύπρος, η Βουλγαρία και η Αυστραλία.
Το υψηλό εμπορικό ενδιαφέρον, σύμφωνα με τη ΔΕΘ-Helexpo, αποτυπώνεται στην προσέλκυση σημαντικών αγοραστών, όπως μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ από τις χώρες του Κόλπου, εισαγωγείς από την Ευρώπη, καθώς και στελέχη προμηθειών από αλυσίδες εστίασης και ξενοδοχεία.
Με επιτυχία συνεχίζεται και φέτος το αποκλειστικό αφιέρωμα στην τέχνη του καφέ All About Café, ενώ η δυναμική της διοργάνωσης μεταφέρεται και στην καρδιά της πόλης, μέσω της καινοτόμου δράσης Gastronomy EXPerience – taste the stories, στο πλαίσιο της οποίας, θα προβληθούν, σήμερα, στην πλατεία Αριστοτέλους, προϊόντα των εκθετών μέσα από τις δημιουργίες κορυφαίων εστιατορίων της Θεσσαλονίκης.
*Τις φωτογραφίες διέθεσε για χρήση η ΔΕΘ-Helexpo
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()
