Θεσσαλονίκη: Τι κινείται, τι καθυστερεί και τι αλλάζει στα 7 μεγάλα έργα

Θεσσαλονίκη: Τι κινείται, τι καθυστερεί και τι αλλάζει στα 7 μεγάλα έργα

Η μάχη της Θεσσαλονίκης με τα έργα της: Τρίτο μπλόκο στην πλατεία Ελευθερίας

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, παρουσίασε στο δημοτικό συμβούλιο την πορεία των επτά εμβληματικών έργων της πόλης, σημειώνοντας τι παρέλαβε η δημοτική αρχή και ποιες κινήσεις έγιναν τους τελευταίους 23 μήνες.

Πλατεία Ελευθερίας: νέο μπλόκο – τρίτη φορά

Το έργο σταμάτησε ξανά λόγω αντιδικιών μεταξύ εργολάβων.
Ο δήμαρχος απάντησε στην κριτική της αντιπολίτευσης, υπογραμμίζοντας ότι η διοίκηση «έδωσε και θα συνεχίσει να δίνει τη μάχη μέχρι να ξεκινήσει το έργο», τονίζοντας την ιστορική σημασία της πλατείας ως μνημείο μνήμης των χιλιάδων Εβραίων της πόλης.

Αγίας Σοφίας: ξεκινούν οι εργασίες

Ο Στ. Αγγελούδης ανακοίνωσε ότι η πεζοδρόμηση στο τμήμα Τσιμισκή–Λεωφόρου Νίκης θα αρχίσει τον Ιανουάριο.
Μετά τη συμφωνία με τη Μητρόπολη, θα δημιουργηθεί νέα πλατεία που –όπως είπε– «θα αλλάξει τη φυσιογνωμία του ιστορικού κέντρου».

Ξύλινο ντεκ: “σε χρόνο ρεκόρ οι εγκρίσεις”

Για το νέο ξύλινο ντεκ στην παλιά παραλία, ο δήμαρχος τόνισε πως η δημοτική αρχή εξασφάλισε όλες τις απαραίτητες περιβαλλοντικές εγκρίσεις μέσα σε 3,5 μήνες, ώστε το έργο να δημοπρατηθεί το επόμενο διάστημα.
Κατηγόρησε την αντιπολίτευση για «εσωστρέφεια αντί αναγνώρισης των βημάτων».

Αριστοτέλους – Δημοκρατίας – Διοικητηρίου

Οι αναπλάσεις των τριών πλατειών πήραν υπόσταση, αφού για πρώτη φορά εγκρίθηκαν μελέτες από το ΚΑΣ.
Η δημοπράτηση αναμένεται στις αρχές του 2026.
Για την πλατεία Αριστοτέλους, ο δήμαρχος σημείωσε ότι χρειάζονται ρεαλιστικές αλλαγές, λαμβάνοντας υπόψη τη λειτουργία των καταστημάτων εστίασης.

Στάβλοι Παπάφη

Στο έργο της Τούμπας, ο δήμαρχος ανέφερε ότι υπήρχε έλλειμμα 4 εκατ. ευρώ, το οποίο θα καλυφθεί από δάνειο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων. Το έργο ήδη προχωρά.

Δρόμοι και πεζοδρόμια: παρεμβάσεις από Φεβρουάριο

Από τον ερχόμενο Φεβρουάριο, ξεκινούν έργα αποκατάστασης σε δρόμους και πεζοδρόμια, τα οποία κρίνονται επικίνδυνα.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο, «το 50% των δρόμων και άλλο τόσο των πεζοδρομίων είναι ακατάλληλα και χρειάζονται αντικατάσταση».

Loading

Play