Από το ένα ρεύμα διεξάγεται η κυκλοφορία στην Εγνατία Οδό, στο ρεύμα προς Κοζάνη, μετά το τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε νωρίτερα, το απόγευμα, λίγο πριν τα διόδια Πολυμύλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, γύρω στις 4:45 μμ, ΙΧ συγκρούστηκε με φορτηγό που πιθανόν είχε σταματήσει λίγο πριν τα διόδια, χωρίς να υπάρξουν τραυματισμοί. Την ώρα εκείνη επικρατούσε πυκνή ομίχλη στο σημείο, η οποία συντέλεσε στη διακοπή της κυκλοφορίας.
Τον Απρίλιο, στο ίδιο περίπου σημείο, φορτηγό είχε συγκρουστεί με δύο οχήματα, τα οποία πήραν φωτιά, με αποτέλεσμα δύο άνθρωποι να βρουν τραγικό θάνατο.
![]()

