Αναλυτική εξέταση της προνομιακής μεταχείρισης των ιδιωτικών πανεπιστημίων και της κυβερνητικής πολιτικής. Είναι σαφές ότι οι διαρθρωτικές αδυναμίες των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων στη χώρα μας επηρεάζουν τη μαθησιακή διαδικασία. Οι φοιτητές στα δημόσια πανεπιστήμια αντιμετωπίζουν συνεχείς αναταραχές και αλλαγές, με αποτέλεσμα να απαιτείται εξασφάλιση 13 εβδομάδων μαθημάτων για την κάλυψη των υποχρεώσεών τους. Ωστόσο, η κατάσταση αυτή ενισχύεται ακόμα περισσότερο όταν παρατηρούμε ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ξεκινούν τα μαθήματά τους τον Νοέμβριο, κάτι που αποδεικνύει τη διαφορετική μεταχείριση που απολαμβάνουν σε σχέση με τα δημόσια ιδρύματα.
Επιπλέον, η διαδικασία πιστοποίησης των προγραμμάτων σπουδών των ιδιωτικών ΑΕΙ παραμένει σε εκκρεμότητα, γεγονός που εγείρει ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι φοιτητές εισέρχονται στα ιδιωτικά πανεπιστήμια με χαμηλότερη βαθμολογία σε σχέση με τα δημόσια, γεγονός που ενισχύει την αντίληψη ότι η ανώτατη εκπαίδευση πλέον έχει διαιρεθεί σε δύο κατηγορίες, ανάλογα με την οικονομική δυνατότητα των οικογενειών.
Αυτή η κατάσταση επαναφέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για μια αναβαθμισμένη δημόσια εκπαίδευση, που να στηρίζει τη κοινωνική συνοχή και τη δυναμική οικονομική ανάπτυξη της χώρας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
