Προχωρά η αποζημίωση των Συστημάτων Συνεχούς Καταγραφής Γλυκόζης (CGM) από τον ΕΟΠΥΥ, δίνοντας λύση στο αίτημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων-Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ) που διαρκεί δύο χρόνια.
Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης αποδέχθηκε τη νέα πρόταση της Ομοσπονδίας, η οποία αφορά άτομα με Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 2 που έχουν πιστοποίηση αναπηρίας από τα ΚΕΠΑ. Ο υπουργός διευκρίνισε ότι η απόφαση αυτή δεν θα επηρεάσει τις άλλες κατηγορίες διαβητικών που ήδη λαμβάνουν τα εν λόγω ιατροτεχνολογικά προϊόντα.
Η πρόσβαση των ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 2 σε τεχνολογίες συνεχούς καταγραφής γλυκόζης θα συμβάλλει στη βελτίωση της αυτοδιαχείρισης της πάθησης και στην αποτροπή εμφάνισης περαιτέρω επιπλοκών και νοσηλειών, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής τους και μειώνοντας τις δημόσιες δαπάνες.
Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ τονίζει ότι η Ελλάδα είναι η τελευταία χώρα της ΕΕ που δεν έχει εντάξει αυτή την τεχνολογία για άτομα με Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 2. Η χρήση των Συστημάτων Συνεχούς Καταγραφής Γλυκόζης οδηγεί σε καλύτερο γλυκαιμικό έλεγχο και μείωση επιπλοκών.
Η Ομοσπονδία επισημαίνει ότι οι σύγχρονες θεραπευτικές πρακτικές απαιτούν προσαρμογή στο πλαίσιο αποζημίωσης, ώστε να διασφαλιστεί η πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες και η προστασία της δημόσιας υγείας.
![]()

