Η AbbVie διακρίνεται με χρυσό Αριστείο στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ.

Η AbbVie διακρίνεται με χρυσό Αριστείο στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ.

Η AbbVie τιμήθηκε με ένα χρυσό Αριστείο κατά τη διάρκεια του 15ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.) την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026. Η ομάδα Ογκολογίας της εταιρείας αναδείχθηκε νικήτρια στην κατηγορία «Καλύτερη Καμπάνια Συνταγογραφούμενου Προϊόντος».

Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς η AbbVie κατακτά την κορυφή για τρίτη συνεχόμενη φορά στον θεσμό των Αριστείων της Ε.Ε.Φα.Μ., ο οποίος διεξάγεται ανά διετία και επιβραβεύει τις καλύτερες πρακτικές στη φαρμακευτική αγορά για 25 χρόνια.

Η βράβευση αναγνωρίζει τις πρωτοβουλίες της ομάδας Ογκολογίας της AbbVie, οι οποίες στηρίχθηκαν σε μια ολιστική στρατηγική προσέγγιση. Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι ότι καμία ασθενής δεν πρέπει να μένει πίσω από καινοτόμες θεραπείες που μπορούν να βελτιώσουν τη ζωή τους.

Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της AbbVie, κα Λαμπρίνα Μπαρμπετάκη, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της προς την ομάδα και τόνισε τη σημασία της βελτίωσης της ζωής των ασθενών ως κορυφαία προτεραιότητα της εταιρείας.

Loading

Play