Ένας Νεοζηλανδός επιβάτης του κρουαζιερόπλοιου MV Hondius έχει βρεθεί θετικός σε χανταϊό, γεγονός που έχει προκαλέσει ανησυχία στους υγειονομικούς φορείς.
Ο επιβάτης βρίσκεται σε καραντίνα σε νοσοκομείο στην Ταϊβάν, όπου οι αρχές παρακολουθούν την κατάσταση της υγείας του.
Η καραντίνα έχει επιβληθεί προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού και να διασφαλιστεί η ασφάλεια των άλλων επιβατών και του πληρώματος του κρουαζιερόπλοιου.
Οι υγειονομικές αρχές της νήσου παρακολουθούν στενά την κατάσταση και έχουν λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

