Σημαντική αλλαγή στη Novo Nordisk: Ο Ολύμπιος Παπαδημητρίου αποχωρεί μετά από 32 χρόνια

Σημαντική αλλαγή στη Novo Nordisk: Ο Ολύμπιος Παπαδημητρίου αποχωρεί μετά από 32 χρόνια

Μετά από 32 χρόνια επιτυχημένης πορείας στη Novo Nordisk Ελλάδος, ο Ολύμπιος Παπαδημητρίου, Γενικός Διευθυντής Ελλάδος και Κύπρου, ανακοινώνει την αποχώρησή του, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην προσωπική του ζωή. Ο κ. Παπαδημητρίου θα παραμείνει στην εταιρεία μέχρι την οριστικοποίηση του διαδόχου του, διασφαλίζοντας την ομαλή μετάβαση της Γενικής Διεύθυνσης.

 

Η καριέρα του κ. Παπαδημητρίου στη Novo Nordisk ξεκίνησε το 1994, όπου αρχικά κατείχε σημαντικές θέσεις στα εμπορικά τμήματα. Το 2005 ανέλαβε τη Γενική Διεύθυνση, οδηγώντας την εταιρεία σε σημαντική ανάπτυξη και εδραίωση στην ελληνική και κυπριακή αγορά μέσω της ηγετικής του προσωπικότητας και του ομαδικού πνεύματος.

 

Επιπλέον, ο Ολύμπιος Παπαδημητρίου είναι Πρόεδρος του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) τα τελευταία 9 χρόνια, συμβάλλοντας καθοριστικά στη διαμόρφωση του θεσμικού πλαισίου του κλάδου και αναγνωρίζεται ως μία από τις πιο σεβαστές φωνές στον φαρμακευτικό τομέα.

 

Ο ίδιος δήλωσε: «Αισθάνομαι υπερήφανος για την πορεία μου στη Novo Nordisk και για τη δυνατότητα να συμβάλλω στη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων με σοβαρά χρόνια νοσήματα. Ευχαριστώ τους συναδέλφους μου για την εμπιστοσύνη τους».

 

«Ο Ολύμπιος Παπαδημητρίου είναι ένας από τους πιο σεβαστούς Γενικούς Διευθυντές της Novo Nordisk. Η συμβολή του στον τομέα των χρόνιων παθήσεων είναι αναμφισβήτητη», δήλωσε η κα Kasia Kacperska, Αντιπρόεδρος, Business Area East.

Loading

Play