Συνελήφθη 21χρονος οδηγός που ανέπτυξε 210 χλμ/ώρα στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας

Συνελήφθη 21χρονος οδηγός που ανέπτυξε 210 χλμ/ώρα στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας

Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού προχώρησαν οι αρχές, καθώς εντοπίστηκε να κινείται με ταχύτητα 210 χιλιομέτρων την ώρα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, κοντά στην Κηφισιά.

Ο νεαρός οδηγός εντοπίστηκε από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, οι οποίοι πραγματοποιούσαν ελέγχους με τη χρήση συσκευής radar. Διαπιστώθηκε ότι υπερέβαινε κατά 110 χλμ/ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 100 χλμ/ώρα.

Η επικίνδυνη αυτή οδήγηση προκάλεσε σοβαρό κίνδυνο για τους άλλους χρήστες του δρόμου, γεγονός που οδήγησε στη σύνταξη δικογραφίας σε βάρος του από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής.

Ο 21χρονος οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα, αντιμετωπίζοντας κατηγορίες για επικίνδυνη οδήγηση.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play