Στη Θεσσαλονίκη, ένα σοβαρό περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα όταν ένας 19χρονος οδηγός συνελήφθη. Το όχημά του καταγράφηκε να κινείται με 195 χλμ/ώρα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών.
Αυτή η ταχύτητα υπερβαίνει κατά πολύ το επιτρεπόμενο όριο των 90 χλμ/ώρα, θέτοντας σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του οδηγού όσο και των άλλων χρηστών του δρόμου. Η αστυνομία αντέδρασε άμεσα και προχώρησε στη σύλληψη του νεαρού οδηγού.
Το περιστατικό αυτό αναδεικνύει την ανάγκη για αυστηρότερη τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας και την προσοχή που πρέπει να δείχνουν οι οδηγοί. Η υπερβολική ταχύτητα είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που συμβάλλουν σε τροχαία ατυχήματα.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

