Ένα σημαντικό βήμα προς τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό έχει γίνει στον Δήμο Πειραιά με την ολοκλήρωση της ψηφιοποίησης όλων των πολεοδομικών αδειών και αρχείων της Υπηρεσίας Δόμησης.
Το έργο αυτό, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, φέρνει επανάσταση στην πρόσβαση και διαχείριση των πολεοδομικών δεδομένων. Η ψηφιοποίηση επιτρέπει στους πολίτες και τους επαγγελματίες να έχουν άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται.
Με την ολοκλήρωση του έργου, οι διαδικασίες που σχετίζονται με τις πολεοδομικές άδειες γίνονται πιο διαφανείς και αποτελεσματικές. Αυτό αναμένεται να μειώσει την γραφειοκρατία και να διευκολύνει την ανάπτυξη έργων στην περιοχή.
Ο Δήμος Πειραιά στοχεύει να συνεχίσει την ψηφιακή του μετάβαση, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες που θα βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πολιτών. Η ψηφιοποίηση αποτελεί ένα κρίσιμο βήμα για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην πόλη.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

