Η υβριδική πρόταση της Suzuki S Cross: Αξιοπιστία και στυλ

Η υβριδική πρόταση της Suzuki S Cross: Αξιοπιστία και στυλ

Η Suzuki γνωρίζει καλά τη συνταγή των πετυχημένων μοντέλων. Η αξιοπιστία, τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας, η καλή ποιότητα κύλισης και η προσιτή τιμή είναι μερικά από τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι το S Cross, το οποίο αν και βρίσκεται σε μια απαιτητική κατηγορία, καταφέρνει να συγκεντρώνει πάνω του όλα τα βλέμματα και να αποτελεί μια πρόταση που όλοι θα την αναζητήσουν.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία της Suzuki εδώ και χρόνια είναι γνωστή. Απλές γραμμές, χωρίς υπερβολές και πρακτικότητα. Η απλότητα και τα υλικά είναι γνώριμα από τα προηγούμενα χρόνια. Οι γραμμές είναι καθαρές που ασπάζεται την φιλοσοφία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η ανανεωμένη εμφάνιση της κυψελωτής μάσκας σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, ενώ αίσθηση προκαλούν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα. Οι μεγάλοι θόλοι δίνουν έναν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα. Οι σχεδιαστές αν και κράτησαν τις ίδιες σχεδόν διαστάσεις, κατάφεραν να το κάνουν να δείχνει μεγαλύτερο. Το μήκος του βρίσκεται στα 4,3 μέτρα, το πλάτος στα 1,78μ, το ύψος 1,58μ, ενώ το μεταξόνιο να φτάνει τα 2,6 μέτρα. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 430 λίτρα, ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα ο χώρος μετατρέπεται σε 1230 λίτρα.

Το εσωτερικό δεν διαφοροποιείται σημαντικά ως προς την φιλοσοφία που ακολουθεί η εταιρεία εδώ και χρόνια. Σκληρά πλαστικά, μεγάλοι χώροι και καλή εργονομία είναι στοιχεία που θα ικανοποιήσουν τον οδηγό. Το S-Cross διαθέτει πλέον σε όλες τις εκδόσεις του τα συστήματα Lane Keep Assist, Intelligent Speed Assistant και Drive Monitoring System. Το τελευταίο σύστημα διαθέτει ενσωματωμένη μια μικρή κάμερα η οποία εστιάζει στο πρόσωπο του οδηγού και αναγνωρίζει την κόπωση σε αυτόν. Υπάρχει μια οθόνη αφής 9 ιντσών η οποία βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται σύστημα πλοήγησης και το infotainment το οποίο υποστηρίζει συνδεσιμότητα smartphone μέσω USB και Wi-Fi. Στα πίσω καθίσματα μπορούν να βολευτούν άνετα τέσσερις ενήλικοι επιβάτες, οι οποίοι έχουν αρκετούς χώρους για μικροαντικείμενα.

Κάτω από το καπό υπάρχει ήπια υβριδική τεχνολογία και ένας κινητήρας βενζίνης BoosterJet των 1.4 λίτρων που αποδίδει 129 ίππους και 235 Nm ροπής και το οποίο συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Ο κινητήρας είναι ζωηρός από χαμηλά, ενώ η ελαστικότητα του κινητήρα είναι εξαιρετική. Υπάρχει και ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 14 ίππους και βοηθάει την κίνηση, αφού το κάνει πιο σβέλτο και μειώνει παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου.

Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική είτε ο οδηγός κινείται μέσα στην πόλη είτε κινείται εκτός αυτής. Από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται 9,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 195 χλμ./ώρα. Αυτό όμως που αφήνει γλυκιά αίσθηση είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, που στο ταξίδι βρίσκεται κοντά στα 6,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Στο ταξίδι είναι επίσης άνετο και μόνο όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 120 χλμ/ώρα ο οδηγός ακούει αεροδυναμικούς θορύβους, αλλά και τον ήχο του κινητήρα. Όσο για τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, δεν προκαλούν καμιά ανησυχία δείχνοντας τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του, ενώ οι αναρτήσεις κάνουν σωστά την δουλειά τους. Είναι μαλακές και στις στροφές το αμάξωμα παίρνει κλίσεις, χωρίς να προβληματίζουν τον οδηγό. Τα 17,5 εκατοστά απόστασης από το έδαφος επιτρέπει στο μοντέλο να κινείται χωρίς πρόβλημα και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Όμως ο οδηγός θα πρέπει πάντα να θυμάται ότι έχει ένα αυτοκίνητο που η κίνηση δίνεται στους μπροστινούς τροχούς. Η έκδοση GL διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό και αποτελεί μία πολύ καλή πρόταση, η οποία ξεκινάει από τα 22.680 ευρώ.

Loading

Play