Αναμόρφωση του ΟΤΕ: Μια AI native προσέγγιση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Αναμόρφωση του ΟΤΕ: Μια AI native προσέγγιση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, παρουσίασε πώς η COSMOTE TELEKOM υιοθετεί την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της και τη θετική επίδραση στην κοινωνία και τη χώρα. Στο πλαίσιο της παρουσίασης του Magenta AI, μιας πλατφόρμας που προσφέρει δωρεάν και ασφαλή πρόσβαση σε εργαλεία AI, τόνισε ότι η ενσωμάτωσή της είναι ήδη βασικός πυλώνας της στρατηγικής του Ομίλου για να εξελιχθεί σε κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη. «Μετατρέπουμε σταδιακά τον ΟΤΕ σε μια digital first και, γιατί όχι, μια AI native εταιρεία, με παραδειγματική αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης σε κάθε λειτουργία μας», δήλωσε ο κ. Νεμπής.

Συνεργασία με τον Όμιλο TELEKOM

Η COSMOTE TELEKOM αξιοποιεί τις διεθνείς συνεργασίες της, όπως αυτή με την ανερχόμενη παγκόσμια εταιρεία Perplexity, για να φέρει την AI στα χέρια όλων. Το Magenta AI παρέχει άμεσες και τεκμηριωμένες απαντήσεις αντλώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από το διαδίκτυο και παραθέτοντας τις πηγές. Στην πλατφόρμα περιλαμβάνεται επίσης το PicsArt, ένα εργαλείο AI για γρήγορη επεξεργασία φωτογραφιών και εικόνων.

Δωρεάν εμπειρία Τεχνητής Νοημοσύνης για όλους

Το Magenta AI είναι διαθέσιμο δωρεάν μέσω των εφαρμογών COSMOTE TELEKOM και WHAT’S UP, όπου έχει ενσωματωθεί στην αρχική σελίδα. Οι συσκευές T Phone 3, T Phone 3 Pro και T Tablet 2 προσφέρουν πρόσβαση στην AI, μετατρέποντας τις σε βοηθούς που εκτελούν καθημερινές εργασίες με φωνητικές ή γραπτές εντολές. «Στην COSMOTE TELEKOM πιστεύουμε ότι η δύναμη του ΑΙ πρέπει να ανήκει σε όλους», δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.

Φωτογραφίες, πηγή: ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ

Loading

Play