Κατανάλωση των Ελλήνων σε ταξίδια ευεξίας και άθλησης: μια αναλυτική ματιά

Κατανάλωση των Ελλήνων σε ταξίδια ευεξίας και άθλησης: μια αναλυτική ματιά

Μια πρόσφατη έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna αποκαλύπτει τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τα ταξίδια που συνδυάζουν αθλητική δραστηριότητα και ευεξία. Η έρευνα, που διεξήχθη τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, περιλάμβανε 1.000 Έλληνες καταναλωτές.

Η ανάγκη για αποσυμπίεση, σύνδεση με τη φύση και φυσική δραστηριότητα φαίνεται πιο έντονη από ποτέ: το 67,5% δηλώνει θετικό ή πολύ θετικό για ταξίδι που έχει ως σκοπό μια αθλητική δραστηριότητα, ενώ το 52,5% σκέφτεται ταξίδι ευεξίας, εστιάζοντας στη χαλάρωση και την ανανέωση.

Η πεζοπορία αναδεικνύεται ως η απόλυτη τάση, με το 41% να την επιλέγει ως πιθανότερη αφορμή για ταξίδι άθλησης τον επόμενο χρόνο. Ακολουθούν η ποδηλασία με 14,2%, το σκι με 12,6% και η αναρρίχηση με 11,2%, επιβεβαιώνοντας την προτίμηση των ταξιδιωτών για εμπειρίες που συνδυάζουν φυσικό περιβάλλον και κίνηση. Αντίστοιχο ενδιαφέρον εκφράζεται και για τα ταξίδια ευεξίας, με τις πιο δημοφιλείς επιλογές να επικεντρώνονται στην επαφή με τη φύση (37,2%) και την αποφόρτιση από το στρες (25,9%).

Σχετικά με το κόστος, η πλειονότητα των Ελλήνων καταναλωτών είναι προσεκτική. Το 69,4% δηλώνει ότι θα ξόδευε έως 500 ευρώ για ταξίδι άθλησης, ενώ το 63,3% το ίδιο ποσό για ταξίδι ευεξίας. Μόλις το 2-5% είναι διατεθειμένο να ξοδέψει πάνω από 1.000 ευρώ για αυτούς τους σκοπούς.

Ερωτώμενοι για τα οικονομικά εργαλεία που θα τους βοηθούσαν περισσότερο, το 44,9% ανέφερε αποκλειστικές εκπτώσεις σε ταξίδια και διαμονή, το 32,7% ένα αποταμιευτικό πλάνο, ενώ το 19,5% προτίμησε την πληρωμή σε 3-4 άτοκες δόσεις. Αντίστοιχα, οι ταξιδιώτες ευεξίας ανέφεραν την επιθυμία τους για αποκλειστικές εκπτώσεις (39,5%), αποταμιευτικά πλάνα (32,8%) και ευέλικτες άτοκες πληρωμές (20,6%).

Loading

Play