ΜΙΝΕΡΒΑ: Θέτει νέα πρότυπα με αύξηση πωλήσεων και στρατηγικές επενδύσεις το 2024

ΜΙΝΕΡΒΑ: Θέτει νέα πρότυπα με αύξηση πωλήσεων και στρατηγικές επενδύσεις το 2024

Την ανοδική πορεία της συνέχισε το 2024 η ΜΙΝΕΡΒΑ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Ειδικότερα, οι ενοποιημένες πωλήσεις, όπου περιλαμβάνεται η κατά 71,43% θυγατρική «Mediterranean Foods ΑΕ», κατέγραψαν αύξηση για ακόμα μία χρονιά κατά 3% και διαμορφώθηκαν στα 74,3 εκατ. ευρώ, έναντι των 71,9 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Οι εξαγωγές ανήλθαν στα 9,5 εκατ. ευρώ, καλύπτοντας το 13% των συνολικών πωλήσεων.

Ο δείκτης μικτού περιθωρίου κέρδους βελτιώθηκε στο 22,9% το 2024, έναντι 21,9% την προηγούμενη χρήση. Τα προσαρμοσμένα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) -προσαρμοσμένο μέγεθος χωρίς έκτακτες μη λειτουργικές δαπάνες- διαμορφώθηκαν στα 8,93 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 8,8% σε σύγκριση με το 2023.

Η εταιρεία, παρά τη συνεχιζόμενη μεταβλητότητα στις τιμές των πρώτων υλών, παρέμεινε συνεπής στην πολιτική της διατήρησης προσιτών τιμών για τον καταναλωτή, απορροφώντας σημαντικό μέρος των κοστολογικών πιέσεων που επιβάρυναν τα ποσοστά κερδοφορίας της. Ως αποτέλεσμα, ο δείκτης EBITDA/πωλήσεις διαμορφώθηκε στο 10,31% (έναντι 11,21% την προηγούμενη χρονιά), ενώ τα ενοποιημένα προ φόρων αποτελέσματα ανήλθαν σε 1,47 εκατ. ευρώ, από 1,64 εκατ. ευρώ το 2023.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης του χαρτοφυλακίου της, η ΜΙΝΕΡΒΑ προχώρησε πρόσφατα στην εξαγορά των εμπορικών σημάτων ελαιολάδου και λοιπών ελαίων Άλτις, Ελάνθη, Φλώρα και Sol. Αυτή η κίνηση ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική εστίασης στις βασικές κατηγορίες προϊόντων, καθώς και στις νέες που ενσωματώθηκαν την τελευταία τριετία, προσφέροντας ισχυρές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης.

Τα εμπορικά σήματα της ΜΙΝΕΡΒΑ διατηρούν σημαντικά μερίδια αγοράς σε όλους τους κλάδους όπου η εταιρεία δραστηριοποιείται, όπως ελαιόλαδο, τοματικά προϊόντα, σάλτσες, τυροκομικά, μαργαρίνη, βούτυρο, ξύδι κ.ά.

Πρόσφατα η ΜΙΝΕΡΒΑ ολοκλήρωσε επένδυση ύψους 3,5 εκατ. ευρώ στη μονάδα της Γαστούνης, σε συνεργασία με την Tetra Pak, για την εγκατάσταση δύο νέων γραμμών συσκευασίας και την εγκατάσταση νέας τεχνολογίας εξοπλισμού, που αυξάνει σημαντικά τη δυναμικότητα παραγωγής προϊόντων τομάτας Pummaro και Pelargos σε χάρτινη συσκευασία Tetra Pak.

Η συγκεκριμένη επένδυση αποβλέπει στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής υποδομής του εργοστασίου και ενισχύει τη δυνατότητά της εταιρείας να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η ΜΙΝΕΡΒΑ έχει στραφεί στον ψηφιακό μετασχηματισμό, εστιάζοντας στην καταγραφή των πραγματικών αναγκών σε όλο το εύρος των λειτουργιών της, τις τεχνολογίες με άμεση εφαρμογή στις παραγωγικές γραμμές και την αξιοποίηση λύσεων και εργαλείων που ευθυγραμμίζονται με τις ανάγκες της επιχείρησης.

Η ΜΙΝΕΡΒΑ ΑΕ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων διαθέτει ισχυρές και καθιερωμένες μάρκες όπως τα Μινέρβα, Χωριό, Άλτις, Pummaro, ΤΟΠ, Φαστ, Brava, Σαβόι, Ελάνθη, Φλώρα, Sol, οι οποίες είναι συνυφασμένες με την ποιότητα και τη γεύση, προσφέροντας γεύσεις που αξίζει να μοιραζόμαστε.

Loading

Play