Ως ένα νέο οικοσύστημα συνεργασιών όπου τράπεζες, τεχνολογικές εταιρείες, start ups και ρυθμιστικές φορείς συνδημιουργούν λύσεις περιέγραψε το μέλλον του χρηματοπιστωτικού κλάδου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς, Χρήστος Μεγάλου, μιλώντας στο συνέδριο ‘Future Unfold, The Annual Technology Forum’ της Grant Thornton, το οποίο διεξήχθη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Ταυτόχρονα παρουσίασε τη στρατηγική του Ομίλου για τη σύζευξη ψηφιακού μετασχηματισμού και βιωσιμότητας, τονίζοντας ότι είναι οι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος.
Η χρηματοοικονομική υπηρεσία του μέλλοντος θα είναι πιο προσωποποιημένη, πιο έξυπνη και πιο διαφανής. Θα βασίζεται στα δεδομένα, αλλά θα καθοδηγείται από αξίες. Θα χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά θα έχει τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Ο κ. Μεγάλου πρόσθεσε ότι αυτή η υπηρεσία θα λειτουργεί με ταχύτητα, αλλά και με σκοπό, στέλνοντας το μήνυμα ότι το μέλλον που ξεδιπλώνεται μπροστά μας είναι ψηφιακό, βιώσιμο και βαθιά ανθρώπινο. Και αυτό το μέλλον πρέπει να το συνδιαμορφώσουμε μαζί.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Πειραιώς υπογράμμισε τη στενή σχέση μεταξύ ψηφιακού μετασχηματισμού και βιωσιμότητας, αναφέροντας ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι στενά δεμένος με τη βιωσιμότητα, καθώς οι πράσινες τεχνολογίες, οι αποδοτικότερες υποδομές και οι λύσεις χαμηλού ενεργειακού αποτυπώματος αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας.
Στο πλαίσιο αυτό, ο κύριος Μεγάλου ανέφερε ότι στην Τράπεζα Πειραιώς επενδύουμε σε Responsible AI, ενσωματώνοντας την έννοια της ηθικής, της διαφάνειας και της λογοδοσίας σε κάθε εφαρμογή, προσθέτοντας ότι αυτό δεν περιορίζει την καινοτομία. Ο διευθύνων σύμβουλος υπογράμμισε ότι η τεχνολογία δεν υποκαθιστά τον ανθρώπινο παράγοντα, αλλά του δίνει μεγαλύτερη δύναμη και καλύτερα εργαλεία. Και τόνισε ότι η τεχνητή νοημοσύνη ήδη εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες με τρόπο φυσικό και ανθρώπινο, επισημαίνοντας ότι αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς η τεχνολογία μπορεί να ενισχύσει την εξυπηρέτηση και να απελευθερώσει χρόνο από τους ανθρώπους μας για ό,τι έχει πραγματική αξία στη σχέση με τον πελάτη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()
