Η Αντιπεριφέρεια Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης μαζί με τη Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, διοργανώνουν μια σημαντική επιστημονική ημερίδα με τίτλο «Φροντίδα και Φιλοξενία: οι Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης στην Κεντρική Μακεδονία», που θα διεξαχθεί την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026, στη Θεσσαλονίκη.
Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο νέο Συνεδριακό Κέντρο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου, από τις 9.00 έως τις 14.00. Στην ημερίδα θα συμμετάσχουν εισηγητές από την Περιφέρεια, εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία (ΠΟΣΓΚΑμεΑ) και της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ), καθώς και ερευνητές και εργαζόμενοι στις Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης (ΣΥΔ).
Η Αντιπεριφερειάρχης Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Μαρία (Μελίνα) Δερμεντζοπούλου, και η Γενική Διευθύντρια Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας, Καλλιόπη Μπαλλά, θα χαιρετίσουν την εκδήλωση. Σκοπός της ημερίδας είναι η παρουσίαση του πλαισίου λειτουργίας των ΣΥΔ, η ανάδειξη των σχέσεων με την κοινότητα και η συζήτηση για ζητήματα κοινωνικής ένταξης και αποϊδρυματοποίησης.
Η είσοδος είναι ελεύθερη και το πρόγραμμα περιλαμβάνει διάφορες θεματικές ενότητες, όπως το θεσμικό πλαίσιο, διεθνείς πρακτικές και η λειτουργία των ΣΥΔ.
![]()

