Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχει στη διοργάνωση Seniordagen στη Στοκχόλμη

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχει στη διοργάνωση Seniordagen στη Στοκχόλμη

Στη διεθνή τουριστική διοργάνωση Seniordagen 2026 στη Στοκχόλμη, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε με στόχο την προώθηση του ασημένιου τουρισμού (silver tourism) στην σουηδική αγορά, στο πλαίσιο της παρουσίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στις 5 Μαΐου 2026, διεξάγεται από το 2015 στον εμβληματικό χώρο του Kungsträdgården στη Στοκχόλμη και απευθύνεται κυρίως σε επισκέπτες της τρίτης ηλικίας, οι οποίοι ενδιαφέρονται για ταξίδια υψηλής ποιότητας, πολιτισμό, γαστρονομία και αυθεντικές εμπειρίες. Φέτος, η προσέλευση ξεπέρασε την προηγούμενη χρονιά, όπου είχαν καταγραφεί πάνω από 29.000 επισκέπτες.

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου δήλωσε: “Η συμμετοχή μας αποτυπώνει τη στρατηγική μας επιλογή να ενισχύσουμε την παρουσία μας στις σκανδιναβικές αγορές”, προσθέτοντας ότι οι επισκέπτες της ασημένιας ηλικίας αναζητούν εμπειρίες πολιτισμού και γαστρονομίας.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας φιλοξενήθηκε στο περίπτερο του ΕΟΤ, όπου προβάλλονταν τα τουριστικά σημεία και οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού της περιοχής. Το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκαν εκπρόσωποι φορέων και μέλη της ελληνικής διπλωματικής κοινότητας, όπως η Πρέσβης της Ελλάδας στη Σουηδία.

Το ενδιαφέρον για την Κεντρική Μακεδονία ήταν αυξημένο, καθώς οι Σκανδιναβοί της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας αναζητούν ασφαλείς προορισμούς με φυσική ομορφιά και πολιτιστική κληρονομιά. Ιδιαίτερη απήχηση είχαν ο αρχαιολογικός και γαστρονομικός τουρισμός, καθώς και οι παραθαλάσσιοι προορισμοί.

Loading

Play