Ο Δήμος Ρόδου προχώρησε σε μια σημαντική επιχείρηση καθαρισμού με σκοπό τη βελτίωση του δημόσιου χώρου. Ο Δήμαρχος Αλέξανδρος Κολιάδης ανακοίνωσε την ολοκλήρωση αυτής της προσπάθειας, η οποία περιλάμβανε την απομάκρυνση μεγάλων ποσοτήτων απορριμμάτων.
Απομακρύναμε 1.500 τόνους απορριμμάτων και μπάζων από τη Λίνδο και τον Αρχάγγελο, γεγονός που έχει σημαντική θετική επίδραση στην εικόνα των περιοχών αυτών. Οι συγκεκριμένες περιοχές είχαν αφεθεί στην εγκατάλειψη και η παρέμβαση αυτή έχει στόχο να τις μετατρέψει σε καθαρούς και ευχάριστους χώρους για τους κατοίκους και τους επισκέπτες.
Η επιχείρηση καθαρισμού αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής του Δήμου για την αναβάθμιση του περιβάλλοντος και την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης. Οι τοπικές αρχές επισημαίνουν τη σημασία της συνεργασίας με τους πολίτες για τη διατήρηση των καθαρών δημόσιων χώρων.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

