Υπεγράφη η σύμβαση για την ενεργειακή αναβάθμιση σχολείων του Δήμου Αγίας Παρασκευής, ύψους 1,18 εκατ. ευρώ.
Η σύμβαση αφορά την ενεργειακή αναβάθμιση τριών δημοτικών σχολείων στην Αγία Παρασκευή και υπογράφηκε στο γραφείο του Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά, παρουσία του Δημάρχου Γιάννη Μυλωνάκη και άλλων εκπροσώπων. Το έργο χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Πρόγραμμα «Αττική 2021-2027» και περιλαμβάνει σημαντικές παρεμβάσεις στα 3ο, 4ο και 5ο Δημοτικό Σχολείο.
Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν αντικατάσταση κουφωμάτων, τοποθέτηση θερμοϋγρομονώσεων, αναβάθμιση συστημάτων θέρμανσης και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων. Ο κ. Χαρδαλιάς δήλωσε: «Προχωράμε σε ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα στην προσπάθειά μας να διαμορφώσουμε σύγχρονες, ασφαλείς και βιώσιμες σχολικές υποδομές για τα παιδιά της Αττικής».
Ο Δήμαρχος Μυλωνάκης τόνισε τη σημασία της σύμβασης για την πόλη και την ανάγκη βελτίωσης των σχολικών υποδομών, υπογραμμίζοντας ότι το έργο θα προσφέρει καλύτερες συνθήκες εκπαίδευσης. Η συνεργασία με την Περιφέρεια και την ΚΤΥΠ Α.Ε. είναι καθοριστική για την επιτυχία του έργου.
Στην υπογραφή της σύμβασης παρευρέθηκαν επίσης εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και της ΚΤΥΠ, ενισχύοντας τη σημασία της συνεργασίας για την αναβάθμιση των σχολικών υποδομών στην περιοχή.
![]()

