Πώληση της Parfums de Marly από την Advent International με αποτίμηση 2 δισ. δολαρίων και τη νέα εποχή στα luxury αρώματα. Στον τομέα των πολυτελών αρωμάτων, κάθε φιάλη δεν αποτελεί απλώς προϊόν, αλλά και μια αφηρημένη ιστορία που αντανακλά την εκλεπτυσμένη τέχνη της δημιουργίας τους. Η Parfums de Marly, ένα παριζιάνικο brand που έχει συνδέσει τη γαλλική αριστοκρατική παράδοση με την σύγχρονη έννοια της πολυτέλειας, βρίσκεται σε καμπή της διαδρομής της. Σύμφωνα με ρεπορτάζ των Financial Times, η Advent International, η οποία αγόρασε την πλειοψηφία της εταιρείας το 2023, σχεδιάζει τώρα την πώλησή της, που θα μπορούσε να φτάσει τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή η κίνηση δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη επενδυτική συμφωνία. Αντανακλά την αυξανόμενη τάση των οίκων αρωμάτων να μετατρέπονται σε επενδυτικά διαμάντια, καθώς η αγορά πολυτελείας ζει μια ιστορική άνθηση. Η Advent International φαίνεται έτοιμη να ολοκληρώσει ένα ακόμη επιτυχημένο κεφάλαιο στο χαρτοφυλάκιό της, παραδίδοντας την Parfums de Marly σε νέα χέρια.
Η Parfums de Marly ιδρύθηκε το 2009 από τον Julien Sprecher, ο οποίος εμπνεύστηκε από την αίγλη του Château de Marly, της αγαπημένης κατοικίας του Λουδοβίκου ΙΕ΄. Σχεδόν μια δεκαετία αργότερα, το brand κατέκτησε την αγορά των πολυτελών αρωμάτων, δημιουργώντας μια μοναδική ταυτότητα που συνδυάζει την ιστορία με τον σύγχρονο σχεδιασμό. Όταν η Advent International αγόρασε την πλειοψηφία της το 2023, η αξία της ανήλθε σε 700 εκατομμύρια δολάρια, αλλά πλέον μπορεί να έχει τριπλασιαστεί, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για εκτιμήσεις που ξεπερνούν τα 2 δισ. δολάρια.
Πρόσφατα, η Parfums de Marly υποδέχθηκε τον Patrice Béliard ως νέο διευθύνοντα σύμβουλο, διαδεχόμενο τον Julien Sausset. Αυτή η αλλαγή στην ηγεσία θεωρείται ότι σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου στρατηγικού κύκλου, ενδεχομένως προσανατολισμένου σε μια εντυπωσιακή πώληση ή σε διεθνή επέκταση.
Η απόφαση της Advent να προχωρήσει σε πώληση έρχεται σε μία περίοδο όπου η αγορά αρωμάτων αναπτύσσεται με ρυθμούς που ξεπερνούν τη γενικότερη αγορά καλλυντικών. Χαρακτηριστική είναι η πρόσφατη πώληση των δραστηριοτήτων ομορφιάς της Kering στη L’Oréal έναντι 4 δισ. ευρώ, μια συμφωνία που περιλάμβανε το γνωστό House of Creed, καθώς και άλλες εμβληματικές σειρές. Παράλληλα, η Coty εξετάζει την πώληση brands για να εστιάσει στις πολυτελείς σειρές της. Σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον, η Parfums de Marly αναδεικνύεται ως ένα brand με αναγνωρισιμότητα και κερδοφορία, στοιχεία που την καθιστούν ελκυστική για νέους επενδυτές.
Αν και η Advent δεν έχει αναθέσει επισήμως την πώληση σε τραπεζικούς συμβούλους, οι συζητήσεις φημολογείται ότι έχουν ήδη αρχίσει, με το ενδιαφέρον να προέρχεται από επενδυτικά funds και μεγάλες εταιρείες του τομέα της πολυτέλειας. Όποια κι αν είναι η κατάληξη της συμφωνίας, η Parfums de Marly δεν είναι απλώς μια εταιρεία αρωμάτων, αλλά ένα σύμβολο γαλλικής πολυτέλειας που έχει κατορθώσει να μετατραπεί σε επενδυτική επιτυχία διεθνούς κλίμακας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
