Από σχόλιο σε σχολείο: πώς η ψηφιακή αλληλεγγύη αναγέννησε τη σχολική αυλή

Από σχόλιο σε σχολείο: πώς η ψηφιακή αλληλεγγύη αναγέννησε τη σχολική αυλή

Η πρωτοβουλία της Anytime και της Humanity Greece αναβαθμίζει σχολική αυλή στη Θεσσαλία, μεταμορφώνοντας το χώρο σε ελπίδα. Η καταιγίδα Daniel που έπληξε τη Θεσσαλία στις αρχές Σεπτεμβρίου 2023 άφησε πίσω της μια μαύρη κληρονομιά καταστροφών, με τη συγκεκριμένη πλημμύρα να χαρακτηρίζεται ως το σοβαρότερο φαινόμενο του 21ου αιώνα στην περιοχή. Πάνω από το 47% της μέσης ετήσιας βροχόπτωσης έπεσε, προκαλώντας ανυπολόγιστες ζημιές και αναγκάζοντας τους κατοίκους να αναζητήσουν βοήθεια. Σήμερα, η κατάσταση παραμένει δύσκολη, και η Anytime συνεχίζει να παρέχει στήριξη, μην επιλέγοντας να είναι απλώς θεατές.

Αυτή η στήριξη εκδηλώθηκε μέσω μίας καινοτόμου πρωτοβουλίας που κινητοποίησε την κοινότητα: με τη χρήση των social media, η Anytime κάλεσε τους πολίτες να συμμετάσχουν με σχόλια, οδηγώντας σε πάνω από 335.000 αντιδράσεις που ενίσχυσαν την κοινωνική συνοχή. Η συλλογική αυτή προσπάθεια οδήγησε στην πλήρη ανακαίνιση του εξωτερικού χώρου του σχολείου στο Μεγάλο Μοναστήρι Λάρισας, προσφέροντας στα παιδιά έναν πολύχρωμο και ασφαλή χώρο.

Η συνεργασία με την ΑΜΚΕ Humanity Greece ανέδειξε την σημασία της ουσιαστικής παρέμβασης στην καθημερινότητα των παιδιών και της τοπικής κοινότητας. Στις 29 Μαΐου, η σχολική αυλή μεταμορφώθηκε σε χώρο γιορτής, γεμάτο ζωή και χαμόγελα. Οι αξίες της αλληλεγγύης και της υπευθυνότητας, όπως δήλωσαν οι εκπρόσωποι της Anytime και του Ομίλου Interamerican, υπογραμμίζουν τη δέσμευση να παραμένουν δίπλα στις τοπικές κοινωνίες ακόμα και όταν η ένταση των γεγονότων έχει μειωθεί.

Αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί μια από τις πολλές δράσεις κοινωνικής ευθύνης του Ομίλου Interamerican και επιβεβαιώνει τη δύναμη της συλλογικότητας και της φροντίδας για τους συνανθρώπους μας, γιατί, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά η Πρόεδρος της ΑΜΚΕ Humanity Greece, Γεωργία Παράσχου, «μόνο ενωμένοι μπορούμε να κάνουμε πραγματική διαφορά».

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play