Από την Coca-Cola μέχρι το Jack Daniel’s: Ο αντίκτυπος των πολιτικών Τραμπ στα αμερικανικά brands

Από την Coca-Cola μέχρι το Jack Daniel’s: Ο αντίκτυπος των πολιτικών Τραμπ στα αμερικανικά brands

Οι πολιτικές Τραμπ επιβαρύνουν την εικόνα των αμερικανικών brands, προκαλώντας μποϊκοτάζ σε διεθνές επίπεδο. Τη στιγμή που ο Ντόναλντ Τραμπ ισχυρίζεται ότι οι αναρχικές πολιτικές του αποσκοπούν στην ενίσχυση της αμερικανικής βιομηχανίας, η πραγματικότητα που βιώνουν οι εμβληματικές πολυεθνικές μάρκες της Αμερικής καταδεικνύει μια διαφορετική εικόνα. Οι καταναλωτές στη Δανία και σε άλλες χώρες δείχνουν αυξανόμενη αντίθεση στις πολιτικές του Τραμπ, με αποτέλεσμα να στρέφονται σε τοπικές μάρκες. Η δανική Carlsberg, η οποία εμφιαλώνει την Coca-Cola στη Δανία, παρατήρησε την αύξηση του μποϊκοτάζ των προϊόντων της, καθώς οι πολίτες επιλέγουν εναλλακτικές επιλογές όπως η Jolly Cola.

Η φήμη της Αμερικής στο εξωτερικό έχει πληγεί σοβαρά, με ερευνητικές μελέτες να δείχνουν ότι οι αρνητικές γνώμες για τις ΗΠΑ έχουν ξεπεράσει τις θετικές κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες. Τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης έρευνας, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 100.000 άτομα από 100 χώρες, καταδεικνύουν τη ραγδαία επιδείνωση της εικόνας των Ηνωμένων Πολιτειών, με τις επιπτώσεις αυτές να εντοπίζονται επίσης σε σημαντικές αγορές όπως ο Καναδάς και η Ευρώπη.

Στις χώρες αυτές, οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν ήδη τις πωλήσεις αμερικανικών προϊόντων. Σε μια έρευνα του YouGov, το 61% των Καναδών δήλωσε ότι μποϊκοτάρει τα αμερικανικά προϊόντα, ενώ σημαντικές μάρκες, όπως η Kraft Heinz, επισημαίνουν την τοπική προέλευση των προϊόντων τους για να ανατρέψουν την αρνητική αντίληψη.

Στην Ευρώπη, η Tesla έχει δει τις πωλήσεις της να μειώνονται δραστικά, με τις νέες ταξινομήσεις οχημάτων να έχουν υποχωρήσει άνω του 40% το πρώτο τρίμηνο του έτους. Επιπλέον, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, φαίνεται πρόθυμοι να υποκαταστήσουν αμερικανικά προϊόντα αν η Αμερική επιβάλει γενικούς δασμούς.

Εντός των Ηνωμένων Πολιτειών, η κατάσταση είναι εξίσου ανησυχητική. Μια πρόσφατη έρευνα της Harris Poll αποκαλύπτει ότι το 36% των Αμερικανών είναι πρόθυμοι να μποϊκοτάρουν τις εταιρείες που στηρίζουν τις πολιτικές του Τραμπ, όπως η Amazon και η Tesla. Ο αντίκτυπος είναι σαφής: οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το πορτοφόλι τους ως μέσο διαμαρτυρίας, επισημαίνοντας ότι οι αμερικανικές επιχειρήσεις μπορεί να χρειαστεί να επανεξετάσουν τη στρατηγική τους.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play