Η Pandora ανοίγει την πρώτη ναυαρχίδα της στις ΗΠΑ, στο Λας Βέγκας, επενδύοντας σε ένα ελπιδοφόρο μέλλον. Στις 6 Ιουνίου, η Pandora προγραμματίζει το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος-ναυαρχίδας στις Ηνωμένες Πολιτείες, το οποίο θα βρίσκεται στο Λας Βέγκας και θα είναι περίπου τρεις φορές μεγαλύτερο από ένα τυπικό κατάστημα. Η συγκεκριμένη τοποθεσία επιλέχθηκε στρατηγικά λόγω της διεθνούς απήχησης της πόλης και της ροής επισκεπτών από τις ΗΠΑ και άλλες χώρες. Ο στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργήσει μια μοναδική εμπειρία που να συνδυάζει την ταυτότητα της πόλης με τα προϊόντα της, αλλά και να αλλάξει την αντίληψη των καταναλωτών σχετικά με την Pandora, επισημαίνοντας τη σημασία της ως πλήρη μάρκα κοσμημάτων.
Η εταιρεία προσπαθεί να εδραιώσει τη θέση της στις ΗΠΑ, παρά τις προκλήσεις που θέτουν οι δασμοί. Η Pandora, που είναι ήδη βασικός παίκτης στην αγορά των mainstream και πολυτελών αξεσουάρ, αναφέρει αύξηση 7% στα οργανικά έσοδα του πρώτου τριμήνου, φτάνοντας τα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι ΗΠΑ έχουν αναδειχθεί ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά της μάρκας, με αύξηση 12%.
Αν και οι δασμοί υπό την προεδρία του Τραμπ αναμένονται να επηρεάσουν την επιχείρηση, ο διευθύνων σύμβουλος Alexander Lacik διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία είναι προετοιμασμένη να διατηρήσει την κερδοφορία της και να διατηρήσει απλές στρατηγικές σε περιόδους αβεβαιότητας. Παρά τις προγραμματισμένες αυξήσεις τιμών, η μάρκα εξετάζει προσεκτικά την αγορά προτού προχωρήσει σε οποιαδήποτε αλλαγή, με στόχο να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της στην αγορά.
Η ναυαρχίδα στο Λας Βέγκας δεν θα είναι απλώς ένα κατάστημα, αλλά θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες. Η τοποθεσία θα διαθέτει ζωντανές επιδείξεις τεχνιτών που κατασκευάζουν κοσμήματα και charm bar, σχεδιασμένο όπως ένα τραπέζι πόκερ. Αυτό επιτρέπει στους επισκέπτες να πειραματίζονται με τους συνδυασμούς γοητείας και να συμμετέχουν σε μια διαδραστική εμπειρία αγοράς. Κάθε κομμάτι κοσμημάτων φέρει την υπογραφή της χειροποίητης τέχνης και της δεξιοτεχνίας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr