Η γενιά Ζ εμπιστεύεται το TikTok για τις καλοκαιρινές διακοπές της

Η γενιά Ζ εμπιστεύεται το TikTok για τις καλοκαιρινές διακοπές της

Η γενιά Ζ προτιμά τις προτάσεις του TikTok για τις καλοκαιρινές διακοπές τους, αποδεικνύοντας τη νέα τουριστική τάση. Στον τομέα του τουρισμού, παρατηρείται μια καινούργια τάση που προκύπτει από τη δημοφιλή πλατφόρμα TikTok, όπου οι νέοι αναζητούν και εμπιστεύονται τις προτάσεις της για τους προορισμούς των καλοκαιρινών τους διακοπών. Σύμφωνα με γαλλική μελέτη, το 43% της γενιάς Ζ δηλώνει ότι έχει επιλέξει τον προορισμό των διακοπών του με βάση αυτό που είδε στα κοινωνικά δίκτυα. Πλέον, τα κοινωνικά δίκτυα, όπως το TikTok, το Instagram και το YouTube, έχουν μετατραπεί σε έμπιστους τουριστικούς οδηγούς, με πληροφορίες και εντυπωσιακές εικόνες να επηρεάζουν σημαντικά τις επιλογές των νέων.

Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων εκτείνεται σε παγκόσμια κλίμακα, με έναν στους δύο νέους Γάλλους να δηλώνει ότι καθοδηγείται από αυτά κατά την επιλογή των διακοπών του. Η αναζήτηση του τέλειου φωτογραφικού τοπίου υπερισχύει συχνά της εμπειρίας καθαυτής, με δημοφιλείς προορισμούς να επιλέγονται για το πώς θα εμφανιστούν στο διαδίκτυο. Τα κοινωνικά δίκτυα όχι μόνο καθορίζουν πού θα ταξιδέψουν, αλλά επηρεάζουν και τη διαδικασία δημοσίευσης κατά τη διάρκεια των διακοπών, με το 42% των νέων να παραδέχεται ότι δημοσιεύει περισσότερα κατά την διάρκεια των διακοπών.

Η τάση αυτή αποτυπώνεται επίσης σε στατιστικά στοιχεία που δείχνουν ότι το 84% των νέων παγκοσμίως επηρεάζεται από τα κοινωνικά δίκτυα όταν προγραμματίζει τις διακοπές του. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι νέοι βιώνουν το ταξίδι όχι μόνο ως μια εμπειρία, αλλά και ως μια ευκαιρία για αυτοέκφραση στο διαδίκτυο, επηρεάζοντας τον τρόπο που ζουν και μοιράζονται αυτές τις εμπειρίες.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play