Η Καστοριά εντάσσεται στην πρωτοβουλία «Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today», με τον Δήμο Καστοριάς και τη Marketing Greece να συνεργάζονται για την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, έξι short-form videos αποσκοπούν στο να αποκαλύψουν τη γοητευτική ταυτότητα του προορισμού και να αναδείξουν τις αυθεντικές εμπειρίες που μπορούν να βιώσουν οι επισκέπτες στην πόλη και την ευρύτερη περιοχή της.
Η λίμνη Ορεστιάδα, το σήμα κατατεθέν της Καστοριάς, προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες. Το ταξίδι ξεκινά με βαρκάδα στη λίμνη, συνεχίζει με ποδήλατο γύρω από αυτήν και ακολουθεί περίπατος στις αρχοντικές συνοικίες Ντολτσό και Απόζαρι. Ο Νεολιθικός Οικισμός στο Δισπηλιό μας ταξιδεύει στην αρχαία ιστορία του προορισμού, ενώ οι καταρράκτες της Αγίας Άννας προσφέρουν συναρπαστική φυσική ομορφιά.
Ο γενικός Διευθυντής της Marketing Greece δήλωσε: «Η νέα μας συνεργασία με τον Δήμο Καστοριάς προήλθε από το κοινό μας όραμα να μοιραστούμε τη γοητεία του προορισμού με το διεθνές κοινό».
Ο δήμαρχος Καστοριάς ανέφερε: «Η συνεργασία μας με τη Marketing Greece αποτελεί σημαντικό βήμα για την εξωστρέφεια του τόπου μας». Αυτή η πρωτοβουλία μας δίνει την ευκαιρία να παρουσιάσουμε την αυθεντικότητα και την ομορφιά του τόπου μας με σύγχρονο και δημιουργικό τρόπο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ