Η Metro υλοποιεί στρατηγικό σχέδιο για την πράσινη μετάβαση με στόχο τη βιωσιμότητα και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Η σύγχρονη ζωή εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, και σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον, οι κοινωνικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις γίνονται ολοένα και πιο έντονες. Η επιχειρηματικότητα δεν περιορίζεται πια στην αναζήτηση υψηλότερων οικονομικών οφελών, αλλά περιλαμβάνει τη σημαντική έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Αυτή η προσέγγιση έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιτυχημένης και βιώσιμης επιχειρηματικής στρατηγικής, όπως αποδεικνύει και η METRO, η οποία κατέχει τις αλυσίδες My market και METRO Cash & Carry.
Από το 2015, η METRO έχει εκπονήσει και εφαρμόσει ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Στη σημερινή εποχή, όπου η περιβαλλοντική και κοινωνική ευθύνη είναι επιτακτική ανάγκη, η εταιρεία στοχεύει στην ενεργειακή ουδετερότητα των εγκαταστάσεών της έως το 2027, υλοποιώντας οργανωμένες και μετρημένες ενέργειες.
Η 5η Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, είναι για τη METRO μια ημέρα γιορτής της φύσης και ένα βήμα πιο κοντά στην πράσινη μετάβαση. Έχοντας διανύσει 3.809 ημέρες συνεχούς προσπάθειας, η METRO καταγράφει εντυπωσιακά αποτελέσματα και προγραμματίζει φιλόδοξους μελλοντικούς στόχους.
Μέχρι το 2023, η METRO πέτυχε μείωση κατά 34,58% των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου σε σύγκριση με το 2022, εφαρμόζοντας το πιστοποιημένο Σύστημα Διαχείρισης Ενέργειας σύμφωνα με το ISO 50001:2018. Επιπλέον, η εταιρεία επαληθεύει ετησίως το ανθρακικό της αποτύπωμα βάσει του προτύπου ISO 14064-1, ενώ έχει θέσει στόχους μείωσης εκπομπών αερίων κατά 40% στις 93 εγκαταστάσεις της για την περίοδο 2025-2030 μέσω της αυτοκατανάλωσης ενέργειας από φωτοβολταϊκούς σταθμούς.
Η METRO έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες ανακύκλωσης, με 8.200 τόνους ανακυκλώσιμων υλικών το 2024, αριθμός που συνιστά αύξηση 110% σε σύγκριση με το 2022. Στο πλαίσιο της κοινωνικής της ευθύνης, διέσωσε 170 τόνους τροφίμων μέσω προγραμμάτων δωρεάς, μειώνοντας τη σπατάλη και υποστηρίζοντας συνανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.
Με μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές, η METRO συνεχίζει να μειώνει τη χρήση πλαστικού στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και μείωσε την παραγωγή φυλλαδίων κατά 46%, αποτρέποντας την έκλυση 367 τόνων CO₂ στην ατμόσφαιρα.
Για τη METRO, η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι μια ευκαιρία να αναδείξει τις βιώσιμες πρακτικές της και τα μετρήσιμα αποτελέσματα. Μέσω των στρατηγικών της πρωτοβουλιών, επιβεβαιώνει ότι η βιωσιμότητα είναι μια διαρκής δέσμευση και ένα αναγκαίο βήμα προς ένα καλύτερο περιβάλλον για τις επόμενες γενιές.
Πηγή περιεχομένου: in.gr