Ανακαλύψτε πώς η νέα γενιά επηρεάζει τις πωλήσεις και πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τις επιχειρήσεις. Σε μια περίοδο που οι τιμές αυξάνονται, οι δασμοί επιστρέφουν και η οικονομική αβεβαιότητα επηρεάζει κάθε νοικοκυριό, παρατηρείται μια ανατροπή που αναμένεται να ενισχύσει την εμπορική αγορά: οι νεαροί καταναλωτές. Αν και πολλά από τα σημαντικά βήματα στη ζωή τους φαίνονται πιο μακρινά από ποτέ, οι νέοι παραμένουν δραστήριοι στις αγορές και συμβάλλουν στην ανάπτυξη εταιρειών στον τομέα της μόδας και των καταναλωτικών προϊόντων. Ταυτόχρονα, η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται σε έναν σιωπηλό συνεργάτη για τις επιχειρήσεις, ενισχύοντας τα περιθώρια κέρδους και απελευθερώνοντας πολύτιρους πόρους.
Στη διάρκεια του συνεδρίου Reuters NEXT στη Νέα Υόρκη, οι ηγέτες κορυφαίων brands τόνισαν ότι η νέα γενιά όχι μόνο αγοράζει, αλλά καθορίζει και τις τάσεις στην αγορά. Η CEO της Tapestry, Τζοάν Κρεβουαζερά, επισήμανε ότι οι καταναλωτές από διάφορες οικονομικές βαθμίδες συνεχίζουν να στηρίζουν τις πωλήσεις της Coach, με σημαντική ώθηση να προέρχεται από τη μεσαία τάξη της Κίνας.
Η Honest Company, στο πεδίο των premium καταναλωτικών προϊόντων, αντιμετωπίζει τις προκλήσεις των δασμών μέσω ειδικής ομάδας που διαχειρίζεται τις επιπτώσεις αυτές. Η CEO Κάρλα Βέρνον τόνισε ότι στόχος είναι η απορρόφηση των πιέσεων κόστους χωρίς δραστικές αυξήσεις τιμών, παρατηρώντας ότι, παρόλο που οι καταναλωτές επιλέγουν μικρότερες συσκευασίες, δεν μειώνουν τον συνολικό αριθμό αγορών τους — ένδειξη σταθερής, έστω μετριοπαθούς, ανάπτυξης.
Ο Νιλ Μπλουμενθάλ, co-CEO της Warby Parker, ανέφερε ότι η εταιρεία επενδύει στην ενίσχυση των φυσικών καταστημάτων μέσω προσλήψεων οφθαλμιάτρων, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη αναλάβει μέρος της γραφειοκρατίας, επιτρέποντας στους γιατρούς να εστιάζουν περισσότερο στους πελάτες τους. Παράλληλα, η Tapestry προετοιμάζεται για την είσοδο στην αγορά εργασίας της Generation Alpha, της πρώτης γενιάς που είναι πλήρως εξοικειωμένη με την τεχνητή νοημοσύνη.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
