Μελίνα Τραυλού: Αντίθετη σε αποφάσεις για τη ναυτιλία χωρίς τη συμμετοχή της ναυτιλίας

Μελίνα Τραυλού: Αντίθετη σε αποφάσεις για τη ναυτιλία χωρίς τη συμμετοχή της ναυτιλίας

Στη σύνοδο κορυφής ναυτιλίας αναδείχθηκαν οι προκλήσεις και η συνεργασία για ένα βιώσιμο μέλλον του κλάδου. Περισσότεροι από 350 ανώτεροι εκπρόσωποι από περισσότερες από 30 χώρες, μεταξύ των οποίων στελέχη υπουργείων και κορυφαίοι παράγοντες των διεθνών ναυτιλιακών και ενεργειακών τομέων, συμμετείχαν στη Σύνοδο Κορυφής που διοργανώθηκε από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Ελληνικής Δημοκρατίας, το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) και την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (UGS) με θέμα τη διαμόρφωση του μέλλοντος της ναυτιλίας, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 11 Ιουνίου στην Αθήνα.

Οι θαλάσσιες μεταφορές υποστηρίζουν πάνω από το 90% του παγκόσμιου εμπορίου, γεγονός που καθιστά τις συζητήσεις για τις προκλήσεις της γεωπολιτικής κρίσιμης σημασίας. Οι συμμετέχοντες εξέτασαν ένα πολύπλοκο και εξελισσόμενο γεωπολιτικό τοπίο, τις κανονιστικές εξελίξεις και τη ζωτική ανάγκη για βελτιωμένη εκπαίδευση και πρόσληψη ναυτικών για να εξασφαλιστεί το μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου.

Η σύνοδος προώθησε έναν εποικοδομητικό διάλογο μεταξύ των υπευθύνων χάραξης πολιτικής και των ηγετών του κλάδου, εστιάζοντας στην επιτακτική ανάγκη διατήρησης ανοιχτών αγορών και διασφάλισης της συνέχειας των παγκόσμιων κανονισμών ναυτιλίας, προκειμένου να προστατευθεί η ανθεκτικότητα της αλυσίδας εφοδιασμού και η οικονομική ασφάλεια.

Ο Βασίλης Κικίλιας, Υπουργός Ναυτιλίας, τόνισε ότι μόνο μέσω συνεργασίας μπορούμε να διασφαλίσουμε το μέλλον της ναυτιλίας, θεωρώντας τη ναυτιλία ραχοκοκαλιά της παγκόσμιας σταθερότητας. Αντίστοιχα, η Μελίνα Τραυλού, Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, επισήμανε την ανάγκη να διαμορφωθούν οι κανονισμοί της ναυτιλίας με σεβασμό στην τεχνογνωσία του κλάδου και τόνισε ότι «η ναυτιλία δεν μπορεί να ρυθμίζεται χωρίς τη συμμετοχή της ναυτιλίας».

Η Σύνοδος Κορυφής προσέφερε επίσης μια πλατφόρμα για συζητήσεις γύρω από την αναγκαιότητα επενδύσεων στην εκπαίδευση και την πρόσληψη ναυτικών, ενώ οι συμμετέχοντες εξέτασαν τις κανονιστικές πολιτικές που αφορούν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και τη στρατηγική του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για την αντιμετώπισή τους.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play