Οι στρατηγικές τιμολόγησης των αεροπορικών εταιρειών και η επιβάρυνση των μοναχικών ταξιδιωτών

Οι στρατηγικές τιμολόγησης των αεροπορικών εταιρειών και η επιβάρυνση των μοναχικών ταξιδιωτών

Οι αεροπορικές εταιρείες εφαρμόζουν στρατηγικές τιμολόγησης που επηρεάζουν αρνητικά τους μοναχικούς ταξιδιώτες. Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν καθιερωθεί ως υπέρμαχοι της διαφοροποίησης στις τιμές, προκειμένου να ενισχύσουν τα περιορισμένα περιθώρια κέρδους τους. Έχουν αναπτύξει μια τεχνική γνωστή ως φράγματα τιμών, που βασίζεται σε διάφορους παράγοντες, όπως το αν η διάρκεια του ταξιδιού περιλαμβάνει Σαββατοκύριακο. Αυτό τους επιτρέπει να επιβάλλουν υψηλότερες τιμές σε πελάτες που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο, ιδιαίτερα σε επαγγελματίες ταξιδιώτες, όπως υπογραμμίζει ανάλυση του Economist.

Οι τρεις μεγάλες παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες της Αμερικής – American, Delta και United – έχουν αρχίσει να χρεώνουν υψηλότερες τιμές για κρατήσεις ενός επιβάτη. Αυτό έχει προκαλέσει δυσαρέσκεια στην ταξιδιωτική κοινότητα, με αρκετούς αναλυτές να χαρακτηρίζουν αυτήν την πρακτική ως εκμετάλλευση των μοναχικών ταξιδιωτών. Ο Brian Kelly του The Points Guy ανέφερε ότι οι αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να ζητούν κυβερνητική παρέμβαση για να ανασταλούν αυτές οι τακτικές.

Η Delta φαίνεται να έχει αναστείλει αυτή τη στρατηγική, ενώ η American και η United συνεχίζουν να την εφαρμόζουν, αφήνοντας τους μοναχικούς ταξιδιώτες να επιβαρύνονται με υψηλότερα εισιτήρια σε πολλές περιπτώσεις. Ειδικότερα, η American χρεώνει τους μοναχικούς ταξιδιώτες τουλάχιστον 5% περισσότερο στο 57% των διαδρομών της, γεγονός που αποδεικνύει την επιθετική προσέγγισή της.

Εν κατακλείδι, οι στρατηγικές τιμολόγησης που εφαρμόζουν οι αεροπορικές εταιρείες δεν προσφέρουν ευνοϊκότερες συνθήκες για τους μοναχικούς επιβάτες, καθιστώντας το ταξίδι τους πιο δαπανηρό, κάτι που χρήζει προσοχής και ενδεχόμενης παρέμβασης.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play