Με στόχο την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών και τον εκσυγχρονισμό των δημόσιων υπηρεσιών, η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, μαζί με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, επισκέφθηκαν το κατάστημα του e-ΕΦΚΑ στην οδό Ακαδημίας, όπου παρουσίασαν την εφαρμογή του Προσωπικού Αριθμού.
Αυτή η σημαντική μεταρρύθμιση της ψηφιακής διακυβέρνησης στοχεύει στο να εξαλείψει τα λάθη και τις ασυμφωνίες στα στοιχεία των πολιτών και να απλοποιήσει τις συναλλαγές με το Δημόσιο, δημιουργώντας έναν ενιαίο αριθμό ταυτοποίησης.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι υπουργοί ανέδειξαν τα οφέλη της μεταρρύθμισης, εστιάζοντας στη μείωση της γραφειοκρατίας και στην ευκολία που θα προσφέρει στην καθημερινότητα των πολιτών. Η κ. Κεραμέως τόνισε: «Ο στόχος μας είναι πάντα να είμαστε χρήσιμοι στους πολίτες», προσθέτοντας ότι ο Προσωπικός Αριθμός θα διευκολύνει τις συναλλαγές με το Δημόσιο.
Ο κ. Παπαστεργίου επισήμανε ότι μέχρι σήμερα υπήρχαν πάνω από έξι εκατομμύρια λάθη σε ταυτοποιητικά στοιχεία, και η νέα εφαρμογή θα προσφέρει μία ολοκληρωμένη εικόνα για τους πολίτες και τις οικογένειές τους, μειώνοντας την ταλαιπωρία.
Ο Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, ανέφερε ότι η συνεργασία με τον e-ΕΦΚΑ θα επιτρέψει στους πολίτες να εξυπηρετούνται με έναν μόνο αριθμό, βελτιώνοντας την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών.
![]()

