Αναβάθμιση του Ξενώνα εξαρτημένων από τον Δήμο Αθηναίων: Δεν κλείνει, αλλά εξελίσσεται

Αναβάθμιση του Ξενώνα εξαρτημένων από τον Δήμο Αθηναίων: Δεν κλείνει, αλλά εξελίσσεται

Ο Δήμος Αθηναίων ανακοίνωσε την αναβάθμιση του Ξενώνα εξαρτημένων ατόμων, διαψεύδοντας τις φήμες περί κλεισίματος, που προήλθαν από την παράταξη του Κώστα Μπακογιάννη Αθήνα Ψηλά. Η δημοτική Αρχή επισημαίνει ότι ο Ξενώνας δεν κλείνει, αλλά θα λειτουργεί υπό την πλήρη ευθύνη του ΕΟΠΑΕ, του εθνικού φορέα για την πρόληψη και την αντιμετώπιση των εξαρτήσεων.

Η παράταξη Αθήνα Ψηλά κατηγόρησε τη δημοτική Αρχή ότι εγκαταλείπει μια κρίσιμη κοινωνική δομή, με τη δήλωση ότι θα υποστηρίξει τον ΕΟΠΑΕ στην αποστολή του. Ωστόσο, η ανακοίνωση του Δήμου διευκρινίζει ότι ο Ξενώνας θα συνεχίσει να λειτουργεί, με την επιστημονική και οικονομική ευθύνη να περνά στον ΕΟΠΑΕ.

Η δημοτική Αρχή υπενθυμίζει ότι η ίδρυση του Ξενώνα έγινε το 2020 με τη συνεργασία πολλών φορέων και τονίζει ότι η ευθύνη του Δήμου ήταν να καλύψει το κόστος ενοικίασης και σίτισης, χωρίς να εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση που απαιτείτο. Με την ίδρυση του ΕΟΠΑΕ το 2025, οι ρόλοι των φορέων επανεξετάζονται, με τον Ξενώνα να περνά στον έλεγχο του ΕΟΠΑΕ.

Η νέα δημοτική Αρχή έχει αναβαθμίσει την ομάδα κοινωνικής παρέμβασης Street Work, με περισσότερους από 1.000 ωφελούμενους ετησίως, συμπεριλαμβανομένων τοξικοεξαρτημένων. Η δέσμευση του Δήμου για την καταπολέμηση των εξαρτήσεων επιβεβαιώνεται με την έγκριση ενός επιχειρησιακού Σχεδίου Δράσης για τα ναρκωτικά, το οποίο περιλαμβάνει εκπαιδευτικά προγράμματα και καμπάνιες ευαισθητοποίησης.

Η ανακοίνωση καταλήγει με την επισημάνση ότι ο Δήμος Αθηναίων δεν κλείνει κοινωνικές δομές, αλλά τις αναβαθμίζει, επιδιώκοντας τη συνεργασία με τους πλέον εξειδικευμένους επαγγελματίες για την αποτελεσματική τους λειτουργία.

Loading

Play